Monday, February 9, 2009

Thaipusam

Dikhuatiri jem yg amat hebat di area selayang dan batu caves, aktiviti balik-umah-mak-ujung-minggu pun terpaksa ditunda atas peringatan abah.
(dedolu penah kena.. mmg panass je tinge aku seperti panasnya enjin keta duk dlm jem :p)

Yang pastinya... kitorg pi ke IKEA!!!!

Wah!! ikutkan nie kali kedua aku pi sana sesejak ikea dibuka. (boley?? :p)

Tapi kali nie dgn misi utk membeli. bukan sahaja utk jamu mata.

Cam best jek aku rasakan. ekekekeek....

tak banyak mane pun, cuma beli tambah cecikit jek. lelain... kedai hardware pojaan abah jugak disinggah! aduyaiii...(but serious, murah lagi dr hypermarket).

Lepas tu survey nak cari cermen utk bilik air, dpt kat kedai pojaan abah tu lah. sebelum tu survey kedai jual peralatan toilet & bathroom kat puchong, tak syiok pun. mahal lagik ado. tapi clearance sales. cemane tuh??


opss.. muka mirul tak nampak. nie pun dah nak bayar. abah pi cari brg kat atas. nampak sgt tak biasa membeli belah kat ctue. hehehe

Mirul bersemangat nak merayap. memula amik trolly kecik. dia kena jalan. bila nak beli railling tuh, terpaksa amik trolly besar. ape lagik!! dia pun amik can duduk la. duh!! malas kamu ek. :p

Dlm pada tu, singgah kedai lampu beli lampu tangga. huhu.. kecik jek, tapi RM40 gak melayang. :d

Kendian, singgah rumah, htr brg. rumah tak berusik. mmg slow mampos si apek kontraktor nih. abah dah hangin. pelagik.... tinggal notes dan balik umah, dia sms. by 10th everything kena settle. tah apa dia propa kat abah, yg pasti, duit balen tuuuuuuuuu ko tunggu la sampai 3 bulan ek!

BTW, Aku still ada mood tak sabar nak masuk umah sdri. eceewah!!!

haus! haus! umi ngan abah saya mmg selalu bagi saya haus. takkan ada sessi singgah beli or mkn punya lah! sib bek umi bekalkan saya susu. kalau tak... kering tekak saya. ekekekeke

nampak tak gambar mirul tgh minum susu?? perasan tak tangan dia? aku puas tarik letak bawah. tetappp nak buat gitew. feel nyusu kot. kalau dia baring tak pasan sgt. lila duduk obvious gile. ekekeke.. ala2 ziana zain amik feel nyanyi la pulak.. miahahahaha

3 comments:

Arin said...

arin awal2 dah lari balik melaka..mmg jem..bukan dikhuatiri lagik..hehehhehe..

Elyn Sani said...

hihihi nape ko pi ikea x ajak aku?? bule aku tlg habih kan lai duhit ko hahaahah

Zana S said...

Arin
itulah... tapi nak kuar pun seksa gak kan?? hehehehe...

Elyn
hahaha... nak tolong abiskan? aku bajet baekkk punya. ada lagik balen utk blanja next round. terrer tak terrer! :D