Sunday, February 1, 2009

AidilAdha 2008

Lama gile perap. malas plak nak bubuh sbb asik lupa jek! kalau gambar duk dlm camera mmg aku selalu lupa nak upload. tapi kalau dlm phone mmg ingat sokmo. hehehehe

Tema kaler is MEGRAH!. sbb apo? sbb abah dah tempat satu laie baju kaler merah, anak pun dicarikkan. itupun sauk masa pi beli belah posa arituh kat PKNS. cantik.

Cuma aku je la bekorban. baju tu aku buat taun.... 2004 kot. yg aku ingat, baju tu aku pakai masa abg ipar aku kawen. hehehe... itu la yg aku ingat.

Jarang pakai lagipun sbb kurung moden. lelepas beranak lagila kurang nak pakai sbb tang perut mmg nmpk dulu . boring jek.

La nie sarung dah ok ckit. tapi disebabkan raya, mkn tak hengat, tang perut pun naik cam peknen 3 bulan. huahuahauaha... haru tol!

Er.. mak teh.... sampai bila nak peram gambo kitorg sefamili??? taun depan baru leh tgk ek?? :p

Anak kawan kakak aku. boolat gile mata dia. hiks..
Dengki tol yg ngamik nie... tak clear tauu :p
Nenek, Acik Shidah, ngan Alia. so bongsu yg tak lama laie kawen jugak kot.. ekekekeke...
Aris di samping Nyang
Mkn la... apa lagik.. sodappppppp
Ngan pakcik aku a.k.a abah cik elyn. amik gambar je la ek kak... ko tak dpt dtg aritue..
Aku pun konpiuh... apekehaynye dak sorg nie pakai stoking!
Ngan nenek!

1 comment:

Anoy said...

xpe arrrr biar lelame sket