Monday, February 16, 2009

Mari Main Sorok-Sorok

Semalam ke rumah mak di selayang

Aris masuk bilik nenek, sesuka hati dia jek masuk. takde orang pun dalam tuh.

aku follow dr belakang. luru2 nuju kat depan tv.

Apa dia amik??? hp mak aku a.k.a nenek dia.

aku malas nak rampas dr dia sbb dia sesengih bawak mede tu kuar. tunjuk kat nyai dia. kang terencat melalak plak dia.

Siapa tah suruh dia letak balik. Agak2 dak kecik umur 1 tahun 3 bulan paham ke dok suh letak balik???

Aris kekadang boleh pakai kerajinan dia. tapi selalunya di buat main jek benda dia amik. pastu dia humban memane dia suka.

Udahnya.....

PAgi nie adik aku tipon, tanya aku, mane aris letak hp nenek? sbb kakak aku yg kat umah tu tanya ke dia.

Laughing 1

itu je la yang aku mampu buat. gelak dan gelak.

moral...jgn la letak bebenda sepah2 senang dicapai. tah mane la dia letak. tak tong sampah ada dlm tempat brg menan dia.

Laugh

Tak dapek den nak nolong eh!!!

edited 4.50pm : dah jumpa dek BUSU (adik mak aku yg bongsu siap tolong carikkan. hahaha). kat mane??? semalam kan aku mai kemas brg utk bawak balik pindah, dia campak dlm plastik yg aku kumpul album gambar aku. miahahahaha! ARIS>>ARIS>>>

11 comments:

sumijelly said...

hahahaha...............
sama jer perangai ngan anak sumi.....
kekadang pandai ambik, tp x pandai simpan..
bila tanya balik..leh jawab.. "entah x tahu......."
hahahaha............

Yanmie said...

hehehee...so hset tu dh jumpa ke belum???...

Elyn said...

hihih kalo ilang umi aris la kene beli kan nenek hp bawu ekekekeke

Zana S said...

sumijelly
sib bek anak sumi leh jawab. anak zana tak reti ckp lagi. yg dia tau pandang kite sesengih.
even abg dia lagiii teruk. wat dono jek. ty mane letak?? hah? hah? mcm ajuk kite plak. hueheuhue.. payah2..

yanmie
sampai tghri tadi lom jumpa. hahaha..tak tua la mane dak kenit tu bubuh. ekekeke

elyn
ooooo tidak... tu mak teh dia la kena beli balik. sbb sape suh budak kenit tu pegang hp?? amik suda. ekekekeke

Arin said...

anak buah arin penah letak spec tokma dia dalam tong sampah..kes geram ngn tokma sebab tokma asik layan hanum je..kehkekeh..

one love said...

hahahahaha apa nak dikata?
budak2...

MOHD. ADHA MOHD. ZAIN said...

salam.. jemput add & exchange link my blog : www.myadha.com

momguess said...

waalaa weyy!! dh nama nyer budak kn. nak marah takut sentap meraung, kalo bapak nyer harus d tampor

Zana S said...

arin
hahaha.. majuk tahap maksima tuh.. ekekeke... bahaya2.. :p

onelove
itulah.. hehehe..

adha
salam ... boleh.. no problemo

momguess
hahaa.. tampo tu idok la kot. tapi kita la yg kena marah sbb biar anak amik main benda berharga gitew.. mak jugekk!!!:p

lily lotus said...

haha! seb baik jumpa..klau tak mama dia kena belikan yg baru :P

Zana S said...

lilylotus
hahaha... tidak sama sekali. mesti jumpa punya lah. ekekeke