Friday, November 28, 2008

Award-Mekasih You All!!

Yang ke tama diterima dari, Yanmie.. tapi kak casper pun sama gak berinya kan?? macih byk2.. len kali beri la lagi :D

Best blogger kah aku??? beso nyer harapan. tapi takpe.. tak salah berangan. mane tau menjadi kenyataan. kan??? ;)
2nd one comes from, miss lily lotus yg hari2 ada updet. hueheuheue.. sgt gigih cik lily kita nie. apa2 pun, mmg terhibur dgn aksi abg dan adik tu. (harap piano aris yg sama ghope dgn piano diorg yg dah arwah tu pjg ckit umurnyer... ekekekeeke.. pomen sungguh depa!)


tHanks again................ :D

2 comments:

lily lotus said...

ahaa..sama ke piano aris dgn diorg punya yg dh khatam tu..hik hikk..takpe2 aris kan good boy ;)
..anyway tq sbb sudi terima award2 tu..harap2 frenship kita berkekalan ;)

Zana S said...

lilylotus
zana memula tak pasan. tapi bila tgk n3 yg dah khatam tu... bru pasan. sebijik. ekekeke...
tak berani nak bawak balik subang. biar kat umah mak selayang je. kang bawak balik sah2 dibaling dek abang dia mcm hp menan dia. sehari je umur tipon tuh. hukhuk..
hehe... sesama kasih.. itulah.. moga berkekalan sampai bila2. amin...:D