Friday, November 14, 2008

Kaki Ku


Betul ke kaki kanan lebih panjang dr kaki kiri???

tak silap pernah baca dlm artikel yg mmg kaki kanan lebih pjgn sedikit dr kaki kiri.

cuma nak mengesahkan tu ada sesiapa ygn boleh tolong zana?

kenapa plak dgn kaki???

nak dijadikan cerita, kaki kanan aku nie sakit selalu. tah la peha ke, betis ke, gitu lah. tapi lebih kepada bhgn betis kot. kalau berdiri perasan gak, kenapa mesti kaki kanan lebih byk menampung berat badan melebihi kaki kiri.??

yg pasti kaki ni sakit on and off. tapi lately mmg teruk. sakit oo. mlm kalau sakit sgt mmg kena sapu minyak panas. baru boleh tido. kalau tak.. huhuhu... layan je la kaki sakit tuh.

ingat lagi masa dlm pantang, 1st day kena berurut, tak boleh jln betul. sakit sgt. kaki ku sakit belah kanan plak tuh. mmg mengalir air mata nak berjalan. lepas 3 hari berurut baru ok. tapi masih terasa kesan sakit sampai sekarang. aduh.. nak berurut lagi??? mmg la takut tahap cipan aku nie.. huehueheu... (kawan aku penah pegi dgn makcik yg aku berurut nie, mmg mengalir air mato lah dia urut. tapi sakit bahu dia hilang plak tuh.. tros jadi regular customer.. hihi)

kenapa ngan kaki ku eh??? jgn suh aku berurut boleh?? sakit oooooooo.... ekekeke

7 comments:

Arin said...

zana, berurut kalau kena terapis yang berpengalaman..tak sakit woo..sodap...siap tido lagik..
( nih cam iklan suh gie spa aku kat hartamas je..tanya elyn..dia tau kat ne)

one love said...

saya pun takut berurut!
sbb sakit...

lily lotus said...

dh gi jmpa pakar ke..wahh suh gi jmpa pakar terus..hehe..bkn pe kekdg takut tersalah urut ke..

Zana S said...

arin
huhu..dgr perkataan terapis pun dah suspen. takut tak mampu je nak kuar $. hihihi...macih...:)

one love
sama la.. wpun makcik urut tu kata dah banak nnt bila kena urut dah tak rasa apa2 sbb masa beranak lagi sakit dr berurut, tapi apa dia ckp tu mcm tak masuk otak jek.. ttp sakit.. hukhuk...:p

lily
wahhhhhhh... pakar plak... lagi la den suspen. takpe.. kita kontrol mkn dulu la kot. pastu mane tau kaki pun elok nnt. :D(er.. ada kena mengena ke? ntah lah.. blasah je nih.. ikut logik. ekekeke)

Kujie said...

eh..kak jie tgh cari org nk berurut gak ni..

rasanya dah lama tak diurut

Zana S said...

kak jie nak cuba makcik urut zana?? mesti puas hati. cuma kak jie kena mai puchong la kot. dia pun takde kenderaan. tapi mmg puas hati kepada yg tahan diurut. huehueheu...

(masih terbyg2.... cakitttttt :p)

ita.itu said...

oh ye ke pnjg sebelah ek..aku pun xtau..hati2 kalo sakit peha..aku pun penah kena gak..terus doc dpt detect sakit slip disc