Monday, November 10, 2008

Selamat Hari Lahir ARIS!!!!


semalam 9/11/08 hari lahir anak aku yg ke dua untuk tahun yang pertama

seronok nya dpt lihat dia membesar walaupun 2 kali admitted. huhu...

alhamdulillah... lepas satu2 penyakit, akhirnya Aris sampai ke usia setahun.

moga Allah panjangkan usia umi utk tengok aris membesar dan menjadi manusia yg berguna kepada PenciptaNya, abah umi dan masyarakat... amin......

Sebenarnya dr mlm sabtu tu aku rasa aris mcm demam tak demam. sib bek abah dia ada. boleh la tgk2 kan jugak. Tetapi... hari sabtu lepas mkn ubat, aku ttp hangkut adik beradik tu pi mydin. ekekekeke

alasan?? nak belikan baju depa.

lagipun asik pakai baju abg je, abah diorg pun marah ke aku. beli le baju baru utk aris. kesian asik pakai baju 2nd hand. huhuhu

pada aku, masih elok aku pakaikan je lah. tapi mirul pakai baju mmg lama. sbb badan dia kecik. cuma dah tinggi nie agak senteng here and there lah. :)

tak byk pun membeli. cuma 4 pasang utk aris, 3 pasang utk mirul. itupun consider baju rumah. kesian plak, asik pakai baju itu, ituuuuuuu jek. (nie mata org len. mata aku, asal elok, boleh je pakai.. hikss). yg penting!!! MURAH!! hehee... murah tapi quality elok ok la kan???

sampai semalam.... Aris masih on and off demam. tapi disebabkan semangat nak sambut birthday dia.. aku ttp tukarkan baju dia. tapiiiiii

tak lama abah dia balik amik kek ngan beli KFC, dia dah siap lena. huhuhuhu.... disebabkan umi ngan abah dia kejam.. kami kejut jugak dia utk sesi amik gambar. huahuahauaa...

tapi kejap jek. pastu, dia duk dlm walker sat, kitorg mkn kfc, dia dah mula buat pangai. mau tido laaaaaaaa.....

okeyla.. decide nak potong kek petang or malam.

tapiiiiiiiiiiii... eh! tgk gambo je la dulu. nnt citer ek!

meja ehsan dr amirul. ekekeke...

adik, bangun la... nak potong kek niee!!!

bangun...bangun!!!

haiyoooooo...org ngantuk laaa...

okeh... dah boleh sengih ckit. hiks..

ini bukan nak amik gambar kek. tapi nie nak amik gambo abg mirul yg takut dgn lilin yg tgh menyala kat atas kek tuh. sebelum tu dia la org paling xcited. sekali nyala lilin, tros lari masuk bilik. ekekekeke.

saya suka gambar nie... smileeeeeeee!!!!(err.. lilin tu saya yg tiup. ekekeke)

dah... tido balik la dik...takmo! nak mkn kfc dulu! :p

uish.. malasnye umi ko nie... (ya saya malas nak hidang cantik2. kuar kotak, masuk pinggan, mkn. pastu tulang masuk kotak buang.. sonang kann!! )


7 comments:

UmiMia said...

Happy Birthday Aris..semoga Aris panjang umur, sihat wala'fiat dan jadi anak yang bijak, baik dan soleh............:-)

Zana S said...

umi mia
macih untie...aishah sihat?? (abg mirul suruh tanya) miahahahaha....

aNoY said...

dikkkk ooooo dikk...tdo la pulakkk. ape lar adik nihhh. dtg umah nenek nnt mak teh amik gmbr setahun byk2 yek.

aNoY said...

dikkkk ooooo dikk...tdo la pulakkk. ape lar adik nihhh. dtg umah nenek nnt mak teh amik gmbr setahun byk2 yek.

Anonymous said...

syamat ayi adi ayeh...
erk makcik tak jadi la pula nak mengajuk..

kejap je dah setahun ..moga membesar sebagai juara!

Zana S said...

anoy
iyo la mak teh.. peksa dulu okeh.. bbaru leh amik gambo byk2..

kak jie
huhu.. sib bek boleh baca lagik. :D
macih untie..skang pun saya dah membesar bagai johan .uhuk uhuk..

Arin said...

happy birthday aris!!!!