Friday, November 7, 2008

Maaf

Agak serabut ckit dua tiga menjak nie.

tapi bukan mcm kes2 Abby-Norman-Memey iye...

tgh struggle for new business opportunity

see you all in the next entry!!!


cheers!!

btw, semalam wanita hari ini, my in law citer yg abby di jemput utk berkongsi cerita dan pendapat.

si ifa raziah dukkk la ty, nape tak pertahan n fight for her rights, gitu la... apa abby ckp.... kalau dah lelakinya dah takde hati, tawar hati, tak sayang bini dah... what for??!!! utk apa tunggu dlm perkahwinan?? lagi sakit hati ada lah.

erm... mmg dah berkerat rotan nmpknya Abby. harap dia tabah menghadapi ujian Yg Esa ini.

6 comments:

Elyn said...

hihih penin la tu duk ngapal mende aku ckp smlm ekekek

one love said...

new business opt?

gud luck!!!

Kujie said...

wahhh....murah rezeki tu
leh banjer kawan2

Zana S said...

elyn
huhu..takyah hapal... baca jek. ekekeke

one love
tocey.. tocey..
nak join ka?? hiks..

kujie
aminnnnnnnnnnnn
insya Allah.... jika diperkenankanNya... boleh je nak banje... :D

lily lotus said...

bz tu bz gak..tp forget us not kayyy..no no noo!

Zana S said...

lily
uish.. ngak lupa sih.. jgn kuatir... nnt di updetin. ekekeke