Tuesday, November 4, 2008

RObot

jadi robot aku hari nie
tido salah bantal, (ke aku yg tido tak betol) sakit tengkuk dibuatnye
takleh angkat pale mendongak. sakit nye rasa.
bahu kiri pun sakit jek.

ikutkan semalam mirul tido berbantalkan lengan aku.

tapi bila kol 3 lebih adik dia nyusu dia dah selamat baring sebelah abah dia.

bila masa plak la ko turun dr katil tuh.

ikutkan semalam dia tido siang 1/2 jam jek. ingat mlm tido awal.

aku tgk deko bersama eric dia pun bantai tgk gak. siap bagi komen kat rumah yg di deko dek eric, walaupun aku tak paham apa kritikan dia tuh! ekekekeke..

aduhhhhh mcm robot ku rasakan hari nie.. iskh..

aku baca berita online sume pasal abby. aduhaiii dasat btol cerita penutup tirai 2008 nie bagi selebriti tanah air.

harap kes nie berakhir dgn secepat mungkin. wpun geram, tapi kita tak tau kisah dlm rumahtangga diorg yg sebenar.. kan????

think positif... apa2 masalah boleh di selesaikan. apa2 pun... hy diorg berdua yg boleh selesaikan perkara nie. kita.. doakan yg terbaik utk mereka berdua. amin....

(erm... meleleh airmata si NH tapiiiiiiii... sebelum buat kerja tu tak pk airmata anak bini mak pak sekalian. budusssss!! )

8 comments:

Arin said...

kasik penampar je kat jantan n si memey tuh..mau nangis..cit podahhhh..

ceri masam said...

aku pun sama!
walaupun aku tak amik peduli sangat hal2 deme or anybody terutamanya yang dalam entertainment industry tu ha, tapi menyampah jugak terdetik dalam hati aku bila nengok si NH tu melelehkan air mata! murahan sungguh!

(emosi walhal bukan tau pun kisah sebenar rumahtangga deme pun aku nih) hehehheheehhe

Zana S said...

arin
itulah... tak kosa nak nengoknyerr... haiyoo

one love
emosi sekali sekala ok jek. lelagik tak tau asal usul citer.. ekekekeke

Anonymous said...

harini NH siap wat declaration sanggup terima memey jadi 2nd wife..aduhhh hancur luluh hati abby :(

Madam Casper said...

tu la poyos jer jantan tu..menyampah betull. air mata palesu jer tu

ceri masam said...

ye ker nak amik memey jd 2nd wife? (nampak sgt aku tak baca paper! kui kui kui)

ish...

Elyn Sani said...

wei petua org tua.... kang blk amik bantal tu baca selawat ko baling/hempuk balik kat bahu ko tu....

Anonymous said...

kak jie pun jadi pagi tadi
terjaga ..rupa rupa tertido kat sofa depan tv
elok je kami suami isteri tido dpn tv
kak jie kat sofa
abg kat karpet bawah....anak2 entah bila masuk tido sendiri2

muahahahaha...tgok jam dah kul 4
rasa sakit leher...