Monday, November 10, 2008

Makan Kek Pulak lah

Lepas mkn malam, semua berkumpul utk makan kek. tapi yg haru tu, aris dah tido lepas magrib. erm... nak buat camno. mkn kat nursery esok je la dik ya... hehehe... cian aris.. tak sihat.



makan kek tanpa aris. dia dah tido lepas azan magrib. huhuhuhu....amirul mkn apa??? krim tu mmg laju je dia colek. licin dah krim kat kek aku tuh.

sponge cake - vanilla n coffee. tak bape sedap la krim kek nih. yg putih2 tu rasa pahit. iskhh...

hah!!! surprise!!!!! ini budakkkkk sudah bangun dan menangis macam nak rak kat dlm bilik. abah dia jengah sekali tgk dia dah sampai belakang pintu bilik. ciannnn dia.. tu la.. sape suh tido maghrib. tu pasal tido tak lena.. hiks...

sengih tak ikhlas nampakkkk.... ha lerr... org nyer besday, org lain lak makan potong kek! ;p

nak suh pandang camera punya la payah . sorg pandang, sorg lagi buat hal. aduyaiii...






2 comments:

Anoy said...

mcm ku penah lihat aje baju yg aris pakai nih...huahhahaha

Zana S said...

ler.. baju turun temurun.. nak buat camno...janji elok. hehe