Monday, November 10, 2008

Free Big Mac!!

ingat tak entry aku makan mcd last 2 weeks??
erm.. ari jumaat tu dpt call dr manager telawi's branch.

sgt baik that lady. baru transfer dr The Mall. sekali dpt respon kurang bagus dr customer.
terus dia rasa bersalah dan nak beri ganti rugi.

yang haru tu, aku beri email hari selasa, dia terima hari khamis. date khamis plak tuh. pelik aku. email tu bersiar2 kat angkasa lepas ke?? huhuhuhu...

whatever it is.... aku di offer utk di beri big mac baru sbb dia rasa bersalah sgt.

huhuhuhu.. bestnye kalo semua manager/ staff/ workers like her. sgt perihatin. dulu mmg manager ctu lelaki. dia take over pun dr lelaki. yg aku pasti, kalo lelaki sure dia buat dek jek.

ikutkan aku dah halalkan big mac yg dah jadi quater pounder tu ha.. cuma beri email nak make sure their workers lebih berhati2 semasa bekerja. especially kitchen staff. (aku penah keja mcm tu dulu. mmg hazab kalo ramai customer)

takde niat nak marah or nak kondem they all. cuma utk beri semangat n motivasi. tapi dgn cara aku la kot.. huhuhu..(duk pk gak.. kasau ke wording aku tuh???)

btw, aku akan cuba drop by satu hari nnt utk say hi to her. thanks again.. :D (mane tau leh dpt big mac free bbtul... miahahahahaha)

No comments: