Thursday, November 26, 2009

CheeseCake Menjadi!

ya ya saya tau CK saya tak stabil.
tapi tu je bekas paling reliable utk digunakan dan utk disimpan di dalam fridge.
mahapkan la kehodohan dia tu ek... tapi yg pasti rasa nya mabeles

siapa penggemar tegar cheese cake sure suka. seperti laki den. ngehehehe!

tapi seperti biasa, kritikan tetap adooooo

"nape biskut tu tebal banget n keras??"

sekali lagi ditegaskan, bekas tak menepati arahan yg di ikuti.

tapi.. ini CK telah diolah mengikut bhn2 yg ada kat rumah ku. tapi... rasa tidak menghampakan. aku mmg mkn sesaja kek nie. tinggal se slice je lagik. hehehe... sape mau?? saya leh tolong buat kan? resepi?? nnt saya tepek kat sini ek.. lom ada kudrat nak naip pepanjang. :D

2 comments:

momguess said...

den pon antu ces kek ni
tapi den maleh nk buek

Zana S said...

momguess
buat la kak. senang banget dan murah. :D