Wednesday, November 25, 2009

Rambutanssssss

dari minggu lepas bawak ke minggu nie
murah rezeki ngan rambutan
dari kebun sampai yg dibeli dek jiran, aku mesti dapat
alhamdulillah...

tapi... masaelahnya, laki den tak mkn
aku? mkn ala2 kadar je
sampai aku siap kupas masuk peti es (dgn harapan abah akan mkn)
takdenyer dia pandang
haiya... mmg bukan peminat buah2an tol la abah nie
pisang tu pun aku buat muffin, baru la dia makan
makan gitu?? mahap la ek..

sudahnya
last weekend balik selayang
dpt kebenaran tido sana
apa lagik... segala mknn yg aku buat ala2 tak di makan dek abah, aku bawak balik sana
alhamdulillah... ada orang nak makan.
ngarap aku sorang? gemuk la nnt aku nie karang
apa aku bawak balik?
rambutan, agar2 rambutan, sambal goreng jawa, ngan cheese cake
wah! meriah2.

sape nak pindah?? meh duk area dedekat aku. murah rezeki korang nnt. ngehehehe :D

No comments: