Friday, November 13, 2009

Penkek a.k.a PANCAKE

semalam bfast ke lunch aku buat penkek

yg geramnyer...

hiasa cantik2 siap ada snow sugar ngan ceri ngan madu

punnnnnnnnn... mirul tak mkn. dia duk sapu gula snow tu sahaja

aris??? dia mkn jugak. tapi bila aku tgk pinggan dia ala2 berkurangan

jengah cawan tea dia.... dlm tu pulak penuh kepingan penkek yg aku siap2 potong tuk dia senang makan

tu pun haruuuu jugak...

penyudahnya...

tghri aku buat abiskan adunan, baru aris nak mkn.

bersuap la pulak.... masal tau...

kekadang aku suap, jgn harap dia nak mkn.

mungkin sbb aku buat tuk diri aku lebih sedap kot... ngahahahah!

menu dinner semalam jugak...

sardin ngan kari ikan semalamnya.. :D

(sgt sangap nak masak sbb seharian meneman bebudak tido., aku pun terpaksa tidokan diri .. sudahnya... kol 10.30 mlm pun depa belum tido... aku??? tak siap nak ngemas rumah ler... jadual lari gile)

4 comments:

Anoy said...

pancake ke lempeng

Elyn said...

lempeng kot!!! hahahah

lily lotus said...

ekekeke..syokness sungguh boleh tido sesama dgn diorang

Zana S said...

anoy
penkek aka pancake lah! ko hengat kakak ko nie buta resepi??? :p

elyn
lempeng ngan sambal tumis
pancake ngan syrup+butter+snowsugar
gile babas rindu bfast masa aku keja kat hotel dulu! :d

lily lotus
sangap dibuatnya.. :d