Thursday, November 19, 2009

Mengimbau Kenangan

disebabkan selasa tu appointment ala2 tak menjadi,

aku jugak dah keluar dari rumah,

terus pecut kereta ke rumah makcik sorang nie

ala2 dia lom keja, baikla aku gi jengah dia ngan si kecik ashraf

tgk si kecik sekejap je, berborak ngan mak dia nie je mcm tak cukup hari, hahahahaha!

but serious... sonok aku duk borak ngan MR nie.. dedulu masa blajar hai2 je...

lelagi lelain kos. aku kenal pun sbb dia baik ngan kengkawan aku jugak.

kira kawan sesama kawan la nie..

lama gak kat sana... nunggu org confirm appt pun iye gak.

udahnya.. layan borak je itu hari.. :D

balik tu saje je nak lalu jln tak bertol. sudahnya... terbabas2 dibuatnya ke jalan lama balik ke selayang

nie kalau mak aku ada, lama dah aku nyerong. tapi anak takde, mak pun yilek... balik je la..

lalu kat jln tanah runtuh tu, teruk jugak tanah gelongsor tu. tapi dah boleh jln dedua belah kira ok la tuh.

sepanjang jln tetiba lebat. padehal kat rumah MR terang benderang.

tapi sampai sg way, terang balik. panas mencanak. tapi tak lama kat subang, hujan pun turun...

mmg ujan lari2 hari tu. kalau tak tahan, boleh demam. aku pun ala2 je arituh. tapi.. mlm bila dah online, sihat jek. :p

amacam penerima2 muffin chocolate ku itew?? ok tak?? tak byk dapat di beri, tapi aku suka buat pastu bagi org makan. puas rasanya.. :D

3 comments:

Elyn said...

wei ko tak bagi aku pun!! lat bagi sebijik je taw ekekekekek

MAKCIK REHAN said...

muffin tu sumpah [bukan sesumpah] sedappppp...

kalau ada 8 bijik lagi pon, ler ler tu jugak aku ngap habiskan!

tima kasih sudi dtg bertandang. sonok kan sembang2. mahapkan anak dara aku yg kurang susila ittew..hehehe

Zana S said...

elyn
iye ker?? kak anim ckp dia pun tak mkn sbb.... tet! ngahahah! takpela... kira kek besday aris gak tuh. :p

MR
hahaha! tu la.. mcm sedap je dia mkn. aku tgk abis dah sebelum aku balik kan?? :d