Wednesday, November 4, 2009

Kelana Jaya 29/10/09

mak dikelilingi mereka2 yang pernah menunaikan rukun islam ke 5. Siap berkelah pun ado! lapo ek kak?? ngehehehe... kak anim seperti biasa... baru terhegeh2 nak tulis. ekekekeke!

nenek dan anak2 nya. ooo... ada gambar tak masuk nie... makcik endon, acik noh dan acik enon takde. sila marah kakak aisyah. dia yg amik gambo nie ya. :D

anak2 aku yg keletihan. ikutkan mirul dah tido dlm kereta. aku tunggu ujan reda. takmo singgah dalam... konon... udahnya... aku kejut dia, dukung masuk dlm jugak. kalau balik pun mmg jem sesangat kat tol sunway tu. yang nyata, sengal2 badan tgn kaki aku dukung budak 3 1/2 tahun yg berat ala2 2 kampit 10kg beras. serius!

ha nie... aku tau... diorg sure tgk blog nie.. kan? kan? kan? gamer kome masuk blog nie tau. :D

mak pegi tak sampai seminggu... tapi aku duk hari2 pk.. ok ke tak mak kat sana ek?? sensorang tu... (ikutkan tidak la sensorang... ramai lagi jemaah.. maksudku, without her daughters).

Insya Allah... moga segalanya dipermudahkan...

4 comments:

Elyn said...

den tak dapat pi...... bagi chance kat adik ko cuti......

Anoy said...

aris landing baikkk punyer dkt mak teh...ai yg dah lencun smp ke betis mengharung ujan. heh!

Zana S said...

aku balik boleh masak laie... hebat tak hebat.. huehuehuehue

sumijelly said...

x per...asalkan parents seronok sb dpt jejak juga kaki ke mekah..

kita nie?? alahai bila la lagi... amal ibadat mcm x cukup jer lagi..
hehehehe.....