Saturday, November 28, 2009

Hari Jumaat Malam Sabtu

Nur Kasih

ending, walaupun dapat agak cemane tapi ttp nak tengok. :D

lagipun ending tak melewe, aku suka drama gini.

ini ada drama ala2 main tarik tali cam citer drama bersiri lain, ending tak nak ending, mmg teruk kena kutuk dek aku.

sambungan siri 2??

pada aku tak payah la... aku lebih suka cerita drama bersiri yg takde yang kedua atau sambungan sbb kalau dah sampai dua chapter, alamat merapu merepek la jalan citernyer... yg pasti, citer nie akan terkenang2 dek otak aku, macam cerita bersiri lelama dulu tu...

ala.. apa ek tajuknya?? lupa dah. tapi drama bersiri md noor kadir memula dulu tu la. :)

sape beli cd?? nak pinjam boleh?? tehehehe!

Taubat Nasuha

aku pernah publish satu entry berkenaan email yg aku dpt berkenaan jalan cerita ni

sedih nengokkan sbb .............................. (sila isi tempat kosong kepada yg telah mengetahui).

tapi aku tak sangka plak ending dia lagi dramatik (ke lagi sayu?) dari yg asal.

atleast eksiden ok gak kot. kena bunuh?? adeh.... nie yg buat aku pk sploh kali nak kuar masuk rumah ngan anak2 pasnie.. huhuhu...

tapi... bape kerat sang suami yg menonton drama nie???

abah?? men game kat atas lagi ada... heh!

4 comments:

MAKCIK REHAN said...

nur raihan la plaks kot pasni. muahahah

Zana S said...

miahahaha! hambikkkkkk! aku buatkan. :)

Elyn Sani said...

selamat pun cite ni abih. dh tak payah aku setiap jumaat gigih tgk ekekeke

lily lotus said...

memang tragis citer Taubat Nasuha tu..aduhaiii