Wednesday, June 6, 2007

Aiyork!!

Eeeeeeeee..tak best tul semalam...tak sihat sgt.dah lama tak rasa sakit pale, cramp, sengal2 badan nie. kena plak semalam. baru cecadang nak dtg lambat boss dah memekak dia tertinggal brg suh aku pangge despatch anto kerumah dia. itulah... personal asst nie dah abih bagus dah. dr last week suh dia bawak balik tapi dia takmo. ckit lagik aku nak masukkan dlm hbag dia. wawawa.... bagus tul aku. cuma tak tergamak je nak buat sbb kang bebenda ilang dlm tu... aku gakkk yg kena.. huhu.. baler2..

sib bek ada kelik kat opis nie leh anto pi umah dia.tak la aku pangge balik despatch yg dah tercangak depan opis semalam dr kul 8.30-9am semalam. kesian gak dia.aku sampai pun bukan lewat banget.. 9.30 dah masuk opis dah. itupun tahan pale yg sakit ngan kaki yg still ada kesan cramp nie. huhu... sib bek traffic ok. klau ko.. aku2 skali ko kat jln. huhu...

Udahnya... aku wat kerja tapi duk nahan pale sakit.. iskh2... (buat je la zana... lagik mau bising) ngahahaha.
Tghri aku nak kuar beli lunch tapi despatch kata nak mai amik docs yg aku suh anto.. ieeeeeee... lembab tul la diorg nie. klau aku suh mai.. tghri kul 1 baru sampai. ko henggat aku nak mkn sudu garpu kat opis nie ke? dia dtg aku pun sound la.. len kali mai la kul 1.30 ek.. duk depan opis iye... takdak sapa nak layan.! iskh.. tak paham2.. dah la kat opis nie ada dua kuli jek. klau lunch sorang dah kuar.sure aku pun kuar. erm... lantak kome la..janji aku dah kabo ada benda nak anto kan..

Tghri tu.. aku dah takde mood nak kuar. lagipun dah pusing tahap gaban dah nie.. minta la jasa baik kelik belikan.. order la nasi goreng paprik.. ko rang cuba tgk apa yg pelik kat nasik goreng nie dan lauk papriknyer... teka ek. teka..

Korang nampak tak kepelikkan kat nasi goreng tuh? bersepah sayur2 dia. rencah takde menda pun. fine.. coz. aku agak paprik tu oke je. sekali... paprik2 hancus... inila paprik yg paling banyak kuah penah aku jumpa dan paling kurang isi nyer. leh kira ngan jari beb isi nyer.. udang seketul, daging ayam 3 ketul kecik2 cinotet, sotong yg paling kecik saiznyer potong ada la 3 slice. itu je kot. selain tu serai dan daun limau purut. hadey........... teruk tul. aku order sbb apa tau... aku penah tgk org mkn kat ctu cantik je paprik nyer. siap ada jagung ngan kacang pjg lagik. bila beli tapau... hawau tullll.....

mkn2 gak.. tapi menceceh lagik.. huhu... kena masak sndiri la gamaknyer... huhu..

Haaaaaaaaaa..dpt call dr best pren aku yg dah jadik cikgu kat jb. dia pun tgh cuti skolah.. lama gak la borak. dr hp ganti ke tipon opis aku jadinyer.. muehehehe....

Lama tak dgr berita dia.. tapi tula... dr dulu sampai skang solo lagik. bila la dia nak kawen tuh.. huhu... aku doakan jodoh dia cepatla sampai... aminnn...

romme... klau ko baca blog aku nie.. jgn marah tau... kalau ada org nak kenal kat ko ..aku rekemen la.. huahuahuaa.... cikgu tuuuuuuuuuuuu.....

No comments: