Thursday, June 21, 2007

Hari Melepak Sedunia

Hahahahahhahaaha... gelak jahat tahap cipan tergoleh nampaknya..

Sebab apa tau... boss aku n partner dia akan outstation selama....8 hari.. waaaaaaaaaaaa.... aku duk opis sensorg ala2 mem besar nmpknye.... hihi...

They will be coming back next wednesday n fly again to somewhere on Thursday.

Betul2 sensorg aku kat opis nie. btw.... bukan duk senang lenang iye... dia dah listed out apa aku kena buat dan aku pun dah ada list utk aku buat dlm few days nie.. samada aku berjaya ngan tidak je settle everything. ngehehehehee...

apa2 pun... moga boss aku selamat pergi dan kembali dan pergi dan kembali lagik. :D

Errrrrr.. ada sesapa nak banjer aku lunch?? since gaji tak masuk lagik kena la ty sesapa yg sudi.. kiahkiahkiah....

5 comments:

Lestat said...

bos kita pun takde jg...hahahah..seminggu dia takde.i lak nak jenjalan juga.horey...horey jom

Zana S said...

tapi money takdak la lestat. klau ko banjer ngan duit ko.. aku on je.. jom mkn jom.. ekekeke..

Elyn Sani said...

owhh gaji x msk lai... peh tu ajak aku kuar lunch esok... so ko nk banje aku ke???? heheheeh jom jom zana nk banje.....

Redbloodsnow said...

adoiii!!! last post tuh wat z tgelak ar..ade lak mintak lanje lunch..wakaka..ade2 lah kak zana neh...

z lak..x lame lg bz giler lah. mane x nyer manager z dh nak maternity..adoiiii..

Zana S said...

elin.. ok la tuh.. nak suh ko banje. pastu buat la statement mak aku bagi bekal ek.. podahh!! :P

zie... ok la tu zie.. klau mintak bekpas ngan lunch kang rabak poket org. trus takmo singgah blog kak zana lagik. ngeheheh..
ha ah.. boss zie nak maternity.. nmpknyer ada org mkn tido kat meja la gamaknyer pasnie. huhu..