Tuesday, June 12, 2007

Xcident!

Lambat aku menulis ari ni. ada kerja pun iye, tak tau nak tulis apa pun iye. tapi pagi tadi aku lalu kat lebuhraya bukit jalil jln jem giles. rupanya ada xcident kat depan petronas bertentang ngan taman bukit jalil tu.

Aku ingatkan sempoi je la. tapi..... ada la 6 bijik keta buat sandwich bumper pagi nih! paling truk aku rasa 2 bijik waja ngan satu kancil. pelik gak aku camne leh xcident sbb jln tu takde traffic light pun. pastu kat lorong kanan. mungkin keta petama tu break emergency atau keta dia mati. huhu... haru2...

Tapi traffic jem kat situ very very bad. specially klau ada xcident. tak kira la arah bertentangan ke idok. erm... pagi tadi dr arah bertentangan la.. truk gile kesesakkan dua2 arah tuh.
Yg aku geram tu lagi ramai duk belek xcident tu dr truskan perjalanan. truk jugak pemandu mesia nie ek. hehehe.... bz body. tapi klau tak tgk kang mane tau tup2 sedara mara sahabat handai ke. leh gak menolong. iye tak?

2 comments:

mad redo1 said...

memang biasa kalu accident mesti jadi bahan tontonan, maybe buleh jadi bahan sembang masa ngantuk... yang biasanya, dok tengok accident, yang tukang tengok tu plok accident...

hehehe...

Zana S said...

hehehe... mintak dijauhkan la ek gitu mat redo1. itupun keta depan slow giles.. dpt gak la kira bape bijik keta yg belanggar tuh. kesian owner2 tu.. sakitnyer nak repair balik.