Thursday, June 7, 2007

Jalan-Jalan

Jalan-jalan? pi mane zana? hehehehe.......
Tak la pi mane pun. pi jalan area Damansara/PJ je.
Pastu lalu depan opis kak elin. hehehe..(sorry la ek.. tak leh nak benti.. dah lambat masuk opis)

Sebenonyer jumpa dillah kat Mont Kiara. aku nie plak ala2 ingat tak ingat je jln nak ke ctu. huhu.. pakai redah je la... sib bek lorong betul belaka. penah dtg area nie cuma dah lama sangat dah tak lalu ctu. mmg fail la.. supe je klau aku suh diorg mai subang.. erm... lagi byk sesat dr betul. ngehehehehe...

Pagi gak la aku kuar. kul 8pagi :D. iskh... awal la tuh.. selalu 8.15 ke. tgk kerajinan aku nak kuar rumah. Apa kes aku pi sane?

Hehehe.... che mah jadi catering dah dua ari nie. semalam ngan ari nie. ari nie sikit je yg nak pun. oleh itu.. boleh la aku ngecek dillah tolong tapaukan.. ngehehehe...

Apo dio? NASI TOMATO daaaaaaaaaa.... alhamdulillah... kenyang utk lunch arinie.. takpa la.. jln ckit amik kat dillah ok lagi dr opis lama dia kat lot 10 dulu.. huhu.. dulu aku kirim kat despatch jek. Kirim2 pun still kena upah gak hehe...

Tapi kan..... arinie... Che Mah catering ada sikit problem ngan mknn nyer. nasi tomato tu terlebih garam pulak.. huhu.. ayam pun sama. huhu...

Mak aku nie mmg sokmo overload garam dlm masakan. kira aku nie kes keturunan la ek. ngahahahaha.. takde lah. selalu ok je klau mak aku masak utk org. ari nie plak terlebih rasa. huhu.. tapi aku dah kirim pesanan kat dillah dah. tapi.. sure org yg order tu dah krim pesan lagi awai. ngehehehehe.. apa2 pun sedap mak nyer nasi tomato cuma terrrlebih garem jek. hehehe...
Macih Che Mah Catering.. :D

clockwise: dalca(mak kata utk mkn roti canai semalam. tak masuk menu nie hehe), nasi tomato, ayam seketul, acar mentah dan papedom. klau nak order tolak dalca RM3.50. ok tak?

2 comments:

Elyn Sani said...

huwaaaaaaa....... ko lalu tepi opis jer???? nape x drop bg aku sket nasi tomato tu....... huwaaaaaaaaa ........ dilla kejammmm terliur akak ko nih....... (cam aku lak yg pregnant ahaks)

Redbloodsnow said...

uwwwaaaaaa...zieeeeeeeeeeeeeeeeeee nak papedom tuh. suke mam papedom tuh taw.