Monday, June 11, 2007

Hampa- Ari Lasso



Kupejamkan mata ini
Mencoba tuk melupakan
Segala kenangan indah
Tentang dirimu…Tentang mimpiku
Semakin aku mencoba
Bayangmu semakin nyata
Merasuk hingga ke jiwa
Tuhan tolonglah…Diriku

Reff :
Entah dimana…Dirimu berada
Hampa terasa hidupku tanpa dirimu
Apakah disana…Slalu rindukan aku
Seperti diriku yang slalu merindukanmu
Selalu merindukanmu
Tak bisa aku ingkari
Engkaulah satu-satunya
Yang bisa membuat jiwaku
Yang pernah mati…Menjadi berarti
Namun kini kau menghilang
Bagaikan ditelan bumi
Tak pernahkah kau sadari
Arti cintamu…Untukku

tah nape tah aku suka gile lagu nie... bermula dgn bacaan aku pada satu novel tempatan nie.. lagi tema dia lagu nie la.. aku plak masa tu tak tau lagu apa. aku sungguh2 rasa nak cari lagu tu dan dengar. best sgt ke? sebenarnyer best pada mereka yg di tinggalkan kekasih. tapi aku.. lagu motivasi kot. hahahaha... but.. the most important things is.. aku nak korang dgr mamat nie main piano.. best wa cakap lu...trus lagi jatuh chenta aku pada lagu nie. Kekadang bila dgr dan hayati lirik lagu nie.. boleh jadi kat siapa2 sahaja kan.. mmg realiti yg kita cuba elak berlaku di alam maya ini..

3 comments:

intan said...

part of life zana... thing turns up not the way we want it to be.. ermmm... nice song though..:)

Zana Sadri said...

erm... correcto my fwen.. ikutkan semua orang pernah rasa kan apa yg lirik dia cuba sampaikan.

Fozalin said...

aduhhhh.............