Thursday, June 25, 2009

Bz ke???

Malas beno nak updet. sonok lagi baca blog orang len. tehehehe...

seperti yg diketahui, last weekend ada bbq kat umah emak den.

nak tengok gambo?? sila la ke blog2 ini dan ini sbb depa mmg rajin menepek gambo. :d

cemane la eden nak amik gambo?? itu dua askar adalah tiada penjaga tetap. disebabkan itu, mate den kena la keliaor sentiasa wpun asst tidak bergaji ada (yg hampir semput nak ngejo mirul, macih aina :p)


Sanggup tak nak lalu sebelah si balak nie??

den tak sanggop!

siap suruh abah speed lagi bila tembung sesebelah. tapi apakan daya, kata je lorong kanan. tapi lorong sesebelah lagi laju dari kitorg nie. tu yg kekejap dia ada sebelah, kekejap dia depan kitrog.

dah susah nak nengok lori balak skang nie. sekali jumpa, aku yg kedu. anak aku tak herannyer dia. :D

bape taun la balak tu tertanam ya?? mau mkn beratus tahun tuh. besarrrrrrrrrrrnyerrrrrrrrr!!

3 comments:

Elyn Sani said...

aku kalo x le laju dr lori balak........ aku akan bwk seselow yg buleh hahahah ....... ala2 br lps dpt lesen tp bener nyer kecut huhuh

Zana S said...

uish.. mmg kecut perut ooo... asik la bayang kalau mende alah tu jatuh. uish... arwah ooo...

kalau jumpa sure aku teringat kes kat jn rawang lama yg dia meninggal sbb lori papan depan dia tetiba terbarai. kesian sgt. meninggal jam2 tuh. adeh... troma den ingat kesah tuh.

sumijelly said...

zana...lama x tgk ko nyer bog...
waa.........
zana, aku dh tukar blog...
guna domain sendiri...
hehehehe...