Tuesday, August 21, 2007

Exam!

Exam apa tuh?

Ala... yg every year pangge org exam tapi interview lom tentu dpt tu...

OOoooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....

Tehehehe... dialog antara aku ngan kengkawan aku la nih.

Saje je nak mencuba nasib sbg government servant. Tapi lom ada rezeki lagi. aku rasa nie kali ke 3 aku attend exam under SPA nie. tapi.... besa la.. yg terbaik je akan dipilih. tapi aku pelik gak. dgn soklan cam uji IQ tu nak nilai apa ek????

Takpe lah.. cuba je.. mane tau rezeki aku n bb nie ke. huhu... pi dlm keadaan gini plak tuh?? kesian aku. pastu kena campak sampai ke kajang. jauh tuuuuuuuu...... mintak ptj di anto sampai ke kajang. sib bek dekat ngan umah pak sedara. leh la aku lepak umah dia kejap tghri tuh.

Eer... tang isi borang nie pun setelah di brainwash oleh en laki ku baru nak fill up online form. klau idok... mahap ler... malas a..

Ada sesapa kaki dlm leh absord aku in d' gomen line??? ekekekeke

6 comments:

Lestat said...

insyallah..ada rezeki tu..dapatlah nnt.pasal kaki tu takde..

MOLY said...

bile kena suh g examkan, malas jek rasa, takut pun ada, sbb dah lama meninggalkan zaman belajar. macam2 kang soalan ditanya dlm paper tuh

:hihihi ....

Hasbullah Pit said...

ujian iq untuk uji kemahian berfikir, menganalisa

Elyn Sani said...

haaa ko nk kaki? kaki che sidah ado la ..... wakakakaka

Zana S said...

lestat.. insya Allah.. doa2kan nye.

lily.. nak pegi berkobar2.. sekali bila tgk soklan.. blank. adeh. lelagi pasal negara. aduh... ty benda lain boleh tak?? :D

sebol.. betul. rasanya mcm dah jawab nyer logik n tepat. tapi... itulah.. jawapan kita blom tentu jawpaan mesin penanda tu kan. erm..

fozalin.. kaki mak ko lom cukup tough le.. penah gak tanya tapi aku rasa kena keja kat SPA dulu baru boleh ada jaminan. hehe.. kot. :D

Orked said...

slmt berexam la mak buyung ye....