Thursday, August 9, 2007

Sekitar Sambutan Birthday Nyayi Amirul


Gambar nie ku ambil malam kelmarin.
Sorry la ek gambar kurang menjadi sbb nape tah sokmo gegar.

Masa aku beli kek nie... aku benonyer duk sengeh2 je sampai dak cashier kat kedai kek tu pun senyum2 kat aku. sbb apa tau. budak yg tolong amik kek tu susungguh nak beri lilin ke aku. aku kabo takyah la sbb mother pong. sah2 la mak aku takmo tiup lilin. dah tu.. kek plak cinotet jek. lilin plak 5 besau 9 kecik. mau klau pasang tu aku siap buh keliling meja mkn. bukan kek tau. hahahaha... adeh... ampehnyer menantu!

Mak nie pun tak sangka aku nak belikan kek. So, nak potong pun kena tunggu anak dia merangkap laki aku balik dulu. mau kul 9.30 mlm baru potong kek. huhu...aku pun dah mamai sbb perut tak selesa. Tak tau la napa.. dua tiga menjak nie perut nie rasa semacam je. Mungkin sbb bb makin besar kot :p

Yg nyibuknyer dak kenit tu la. dr aku balik petang tu mulut dia tak berenti mengunyah. nie.. potong kek nie pun dia gak duk sua mulut.. haiszz.. mkn sesaje mirul ek. :D :D

psst.. anoy: ko pasan tak baju amirul pakai tu? tu mak ngah dia belikan tuh. pelagik kalo bukan baju tido kaler ijaw tuh. Hehehehe...

3 comments:

Fozalin said...

ish lame tul aku tunggu courier kek nih..... tp nasi tomato ko dh sampai ker? ekekek aku dpt bau dulu laaaa

Jie said...

hepi bufday ya makcik..moga sihat tubuh badan....dipanjangkan umur, kesenangan harta benda...kesejahteraan dunia akhirat


eemm..besalah kalo dh beso perut..anak lam perut pn dah beso..mcm mana nk selesa..kalo ade org dok geletek..hikhik

Zana Sadri said...

fozalin... ko nak mkn kek nie ke??? bukan ko ngidam kek secret recipe ke?? huhu.. ujnug minggu nie sure dpt mkn.:D

kak jie... mekasih kak jie ngan ucapan tu..:D

Bb nie mcm tau2 je klau dah masuk waktu solat kak jie. mula la dia duk geletek kita suh jgn tangguh. huhu... clever bb! :D