Tuesday, October 28, 2008

Pam Pom Kebabom!!!

Deepavali kat rumah mak aku mmg meriah tahap dewa okeh!!!

bukan la umah mak aku. tapi kejiranan aku.

kalo korg nak tau, umah aku nie dikelilingi oleh berbagai kaum.

tak kira la raya apa. melayu ke, india ke, cina ke, mercun ttp meriah bunyiknyer..

sampai aku pun kurang pasti, sape yg duk main benda alah tu. sbb, bunyi dia sama je.

tapi kalau deepavali lagi la hingar bingar sbb neber aku sememangnya india... huhuhu

ptg tu amirul ngan aris tido nyenyak. 2 jam setengah gak la ptg tu deme tido selepas puas aku kerah depa tido. hadoyaiii...

mlm tu plak mcm sonok je nak tido lewat. main2 bagai depa nih. tapi elok gak. atleast bila kebabom nnt depa tak sedar. iye la tuuuuu....

Nie gambar2 sebelum kejadian sebenar at 12.00am 27/08/08


bila pam pom pom pam, amirul dgn acting yg mmg dibuat2 sbb ketakutan yg hamat.aku siap tutup kiri kanan tinge dia. punnnnnnnnnn dia takut sampai tak gerak2 lgsg!. siap lesit tepi aku laie. bila adik dia merengek aku nak tgk, dia nyer bising tak kasi aku pi kat adik dia. tapi kepala ttp tak angkat. huhuhu... takut tahap gaban. siap mak aku jerit kat india sebelah jgn men mercun kat depan umah aku. tapi... bape saat je la tahan tuh. heh!


aris nie aku saje tutup tinge dia. tapi tak tahan lama pun. bbrp saat kendian dia dah kalih. siap bukak mata menghayati bunyik mercun tuhhhhh... adeh... sib bek tak menangis melalak. tepuk2 tido balik. phewwww!!

tah kol bape tah depa abis. tapi biasanya sejam kendian keadaan kembali normal... kot..
Sbb kol 2++ aku bangkit buat susu aris, dgr ckit2 je meletop. tapi stilll main lagi mercun tuh. adeh...salah timing ke balik selayang?? padulik lah.. :D

5 comments:

Arin said...

smlm hanum terkujat gile tgk org main mercun and bunyi mercun..sampai phobia dia...sian ngk si kecik phobia..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

sure meriah noooo...

Elyn said...

seb baik la aku blk ptrjy..... aman tido si wafiq.... kalo idak duk cheras tmn quepacs tu.... mcm duk kat bt caves gak.... sane sinun meletup....

Zana S said...

arin
itulah. sib bek pagi tu amirul dah kembali normal. ty dia lagi pasal mercun pompam pun dia duk pusing tgn. maksudnyer tu dah takde. hehe

casper
meriah mmg meriah. tapi sakit tol tinge dibuatnyer. huhu...

elyn
hahaha.. ngelak gak tuh.. :D
err... pembantu buat pe kat umah??? senang lenang ek.. wooooooo...

Anonymous said...

[p]Graff is also a Top Fashion Jewelry Brands, based in London, United Kingdom . In Iowa, Mary got married, worked and then retired, moved three times . It was worn by Audrey Hepburn in publicity photos for the movie classic, Breakfast [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany and co bracelets[/url] at Tiffany隆炉s . And they are all worthy of proudly proudly owning and sporting . 1867 [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany bracelet heart[/url] Paris World's Honest, Tiffany & Co . "At the beginning of 2009, the primary topic tiffany happens to be on sale about how precisely Japanese The european countries was heading bankrupt, although the oil price was at $35, which was poor for Russia . In contrast, a $ 500 Tiffany (Tiffany) necklace is not so good value.[/p][p]Names associated with keeping alive tradition, the fine art of jewellery design and manufacture, mostly home grown classics, distinctly British with proud heritage [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany bracelet[/url] embodied in each piece of their work . You can use it to provide warm and composing ambiance right next to your sleeping chair or in your garden near entrance door so that you can at least recognize the objects . 5carat [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany bracelet 925
[/url] >$17100 2 carat >$27400 2 . When you firstly your foot in, the shoe feels almost unnatural, as if it's not supporting or artifact the organ . Placing at excellent diamond these type as Tiffany jewelry is a sort in style to help you retain swiftness with style and precious time . Tiffany & CO . Up in order to now, forms associated with Tiffany pendant have remained one of the world's the majority of chic [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany tennis bracelet[/url] as well as classical variations.[/p]