Tuesday, October 28, 2008

Balik Kampung!!

Yehuuuuuuuuu!!!

aku? balik kg?

kek mano la kg ekau tu milah???

jauh tuuuuuu.... subang ke selayang. ekekeke...

Saturday... pagi mcm nak pi berperang kot. disebabkan abah nak pos kitorg balik selayang hari nie,
so aku n abah buat kerja mendobi sejak mlm tadi lagi. basuh baju, tukar cadar, basuh tudung (aku yg selambak since raya itu hari tak basuh. duk recyle jek. ekekek.. pecah rahsia!)

tapi bebenda tu sume mmg aku dah budget nak buat minggu nie. tiada kena mengena dgn aku yg sesaje melambatkan keja. TIDAK!!

mmg aku ada time frame utk buat keja sekian2 hari especially weekend. tu pasal kekadang nak keluar tu cam berat melain kan dah set awal2 atleast 1 hari sebelum. lagipun anak kecik.. kena la buat ada perancangan. kalau takk... segala menjadi lambat. huhuhu.....

pagi tu gak pil anta mil pi ampang umah abg ipar. mak nak beraya since bapak takmo pi, udahnya, mak pun membawa diri ke rumah anak.. ekekeke...

taklah... ikutkan abg ipar aku tu nak pi, so senang la dia. lagipun abg ipar aku tu kaki jalan gak. jadi... tak la jadi masaelah. aku plak disbbkan takdak keta, kena la duk umah iye... abah bebudak nie pi keja. disbbkan aku, abah dia terpaksa bekorban keja. nak tak nak kena balik awal amik aku n anak. huhu... udahnya.. weekend kena kerja la.

yg kami anak beranak, pepagi lagi dah pijak mydin subang beli monthly stock utk budak berdua nie. Aris pun aku dah cadang nak tukar susu dia. since next month dah setahun, better tukar susu ke 1 year ++ lepas abis stock skang nie. iskh.. dah beso ek kamu nie.. :D

tak lama pun kat sana. satu jam je kot. biasa la.. kalo jln ngan abah depa, mmg shopping in a fast lane. kira amik apa yg tertulis shj. jgn la nak mimpi2 gi rewang sana sini iye. tu pasal aku prefer gi sendiri. sbb!! leh teringat nak amik apa yg tak tertulis.

disebabkan cepat berbelanja, mmg betul pun aku lupa nak beli brg sendiri yg very the' nazak' nih.. adeh...

oh iya... jumpa upin ipin cd's kat one of the stall tetengah mydin. angkat la 2. tah bila la nak tgk tuh. cdg nak bawak ke selayang. bawak kah aku??? huhuhu....

No comments: