Friday, October 31, 2008

Sengal!


dlm kemas hbg tadi, jumpa plak kertas nie.

semalam balik naik bas ya. tapi dr jln depan nie ke lrt bangsar je la.

tak la jauh mana. tapi ikutkan aku kalo jalan mau mandi peluh gak dibuatnyer.

tak lama tunggu, bas pun sampai. aku tgk no. ala.. nie bas sampai depan jek. aku bajet nak nek bas sampai kl sentral. kira berbaloi gak la bayo.

sekali dlm pada kelam kelibut naik bas, aku pegang dua hengget, dua2 helai (ke sekeping?) duit kertas singgit tu aku terrrr masuk dlm mesin duit dia tuh. aisey..

rugi singgit tau. tapiiiiiii... TAPIIIIIIIII

aku cuma pasan tambang tu singgit lepas tgk tiket je lah!!

dannnnnnnnn masa tu dlm lrt!

ceit!!! aku la ngok tak ty drebar tuh. miahahahaha... ngok tol!!

moral di hari jumaat yg mulia ini adalah..... NAK NEK BAS SILA LA TANYA DREBAR TU TAMBANG BAPE EK!!

aiseyyyyyymennnnnnnn!!!

p/s=la nie baru saya paham apa beza UTAMA ngan TEMPATAN kat tiket bas tuh. UTAMA means, ulang alik or jauh perjalanan. mcm kl tu klang ke n byr 2 hengget ke atas. tempatan plak means dedekat. mcm singgit ke, byr dak skolah ke. huehuehuheu...

6 comments:

cikgu panji said...

udah rugi seringgit.hehe

Kujie said...

moral of the story... nak naik bas kena belajar bayar tambang kat bas tanpa konduktor tu...:p

one love said...

hahahahahaha!

:p

saya dah lama tak naik bus!
rindu wo!

Elyn said...

wah teror ko naik bas skang ek.... kalo aku mau menanya kot.... udah lame x jejak kaki lam bus......

Zana S said...

cikgu panji
itulah.. sedekah... (er.. sedekah kat poket sape ek?? huhuhu)

kak jie
ala kak jie.. nak bagi duit kat drebar tu dia suh masuk mesin. tu yg takleh diselamatkan tuh. kalau tak mmg selalu zana beri ke depa. aiseh... rugi2..:)

one love
hehe.. meh la nek bas sekali sekala. tapi jgn plak nek masa tgh sesakk. kang idung pun jadi sesak..seksa wooo :D

elyn
kekadang tak pandai pun kena buat2 pandai. sbb nnt kan.. depa dlm bas pandang slekk jek. menci tau.. hukhuk..

Anonymous said...

[p]Graff is also a Top Fashion Jewelry Brands, based in London, United Kingdom . In Iowa, Mary got married, worked and then retired, moved three times . It was worn by Audrey Hepburn in publicity photos for the movie classic, Breakfast [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany and co bracelets[/url] at Tiffany隆炉s . And they are all worthy of proudly proudly owning and sporting . 1867 [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany bracelet heart[/url] Paris World's Honest, Tiffany & Co . "At the beginning of 2009, the primary topic tiffany happens to be on sale about how precisely Japanese The european countries was heading bankrupt, although the oil price was at $35, which was poor for Russia . In contrast, a $ 500 Tiffany (Tiffany) necklace is not so good value.[/p][p]Names associated with keeping alive tradition, the fine art of jewellery design and manufacture, mostly home grown classics, distinctly British with proud heritage [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany bracelet[/url] embodied in each piece of their work . You can use it to provide warm and composing ambiance right next to your sleeping chair or in your garden near entrance door so that you can at least recognize the objects . 5carat [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany bracelet 925
[/url] >$17100 2 carat >$27400 2 . When you firstly your foot in, the shoe feels almost unnatural, as if it's not supporting or artifact the organ . Placing at excellent diamond these type as Tiffany jewelry is a sort in style to help you retain swiftness with style and precious time . Tiffany & CO . Up in order to now, forms associated with Tiffany pendant have remained one of the world's the majority of chic [url=http://www.tiffanybraceletheart.com]tiffany tennis bracelet[/url] as well as classical variations.[/p]