Tuesday, October 28, 2008

Cun ke Tak?


Model: saya sendiri, ngeeeeee
Sebenarnya dah lama bos aku ada this collection. mai from Sri Lanka. Semi precious stone di buat jadi necklace.

Dan.... buat kesekian kalinya aku mencuba benda alah nie kat leher aku. bila aku dah hias kat showroom baru la aku perasan yg aku tak penah cuba sekalipun.

Ha.... nie la baru terkial2 nak cuba pakai. any buyers???? cun gak benda nie bila dah pakai. kalau sesape minat semi precious stones and nak buat collection of this kind of jewellery, jgn memalu, sila hubungi saya ya. nws_1923@hotmail.com.

Tuuuu dia... pjg tuuu... yg aku pakai sama pjg dengan the top two above. nak tgk dekat?? next entry k. tungguuuu..... :)

7 comments:

UmiMia said...

cantik....tapi mesti mahal kan....kita selalu beli yg rm 10-30 jer kat mont' kiara ni ha...

ita.itu said...

wah gigih ko pki rantai ek..aku haram x pki..x best rasanye..hehe

Zana S said...

umi mia
tak mahal gak rasanya... kot..
sbb zana tak penah membeli, jadi pada zana macam ok kot. lelagi pjg ngan batu tak mcm kaler kat ctu. hukhuk.. rega dia belom less RM750. mahal ke? huhuhu.. mahap la ek.. zana ngak tahu...:D

ita.itu
tu namenye menerai sambil melaram. ekeke...
nama nak pakai sendiri pun lom tentu pakai tau. sama la.. tak reti. tapi kalo kaler gold2 gitu... pakai kot. muehehehee...

Anonymous said...

kak jie ade beli 2..yg labuh tu..hehehe..katanya dr batu gunung berapi kt Tankuban Perahu tu..

Zana S said...

wahhhhhhhh
kak jie lagi pantasss...
meh nak tgk meh :D

Elyn Sani said...

wei aku yg kat jari ko time raye aritu ekekeek

Zana S said...

elyn
ko nak apa? beli?? boleh2.. nnt aku bagi price. ekekeke