Monday, October 20, 2008

Weekend yang Tenang

Sabtu dan ahad

melepak di rumah

tak gi selayang tak keluar kemana2

org dtg beraya pun semalam je

oh iye... semalam pi open house rumah pak sedara suami

sepupu dia buat aqiqah utk arwah anak dia sekali

owh... pjg ceritanya....kalau rajin saya cerita la ek

yg pasti, arwah pergi tak lama lepas dilahirkan dan tak cukup bulan

alhamdulillah.... mak dan ayah dia masih ingat nak buat aqiqah utk bb

sebak aku rasakan...

aku????????

2 comments:

Kujie said...

dia berkemampuan zana...insya allah ..ada le tu rezekinya.


ahad tu pun g kenduri cukur jambul anak sepupu abg gak..derang wat akikah gak..anak lelaki..

itulah lelaki pertama setelah 2 generasi..huhuhu.....semua org nak tengok.

Zana S said...

itula kak jie...
zana tingin beno nak buat utk anak sendiri cuma blom ada rezeki lebih. insya Allah.. ada rezeki tahun depan mane tau kan?? aminnn...