Thursday, October 9, 2008

Giant Poster!

diambil dr syokkahwin

Penah tgk tak poster nie?

on de way ke rumah mak aku, simpang 4 masjid amaniah/hijau.

siap men teka teki ngan hubby nie gambar DSAI atau Sammy Vellu.

(tak syak lagi mesti DSAI sbb ada yg naikkan poster tu pakai topi PKR)

bila balik ptg tu........

nah amik ko!! beso dabok la depa pi pacak SATU BADAN dia nih kat batu caves.

adeh...

ikutkan dah lama poster nie naik.

Rasanya dlm bulan posa aritu lah. tak terambik gambo. sekali surf web org len, jumpa plak.

Jadi isu gak ek poster nie.

Apa motif PKR bt caves buat poster tu?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

7 comments:

sabrinaabubakar said...

Zana jom join my blog..kita buat amal nak?hihihi..ni amal bebetul k buat memain tau..huhuhu..by the way sori komen tak kena entry..

Arin said...

arin tak penah nampak lagik giant poster nih..

Elyn said...

hihihi ala aku rase poster tu mcm nk ucap " SELAMAT DATANG & SELAMAT JALAN" ekekeeek

Zana S said...

sabrina
hai sabrina. takleh masuk ur blog pun. amal apa yg u maksudkan? leh cite ckit? :)

arin
kalau arin penah sampai area batu caves mesti lalu this junction. especially kalo nak pi batu caves. er..camne ek nak terangkan.. huehueheue..

elin
aku pun rasa cenggitu gak. tapi byk beno speku org kat luar buat. janji ko tak sembah dia sudah la. iskh iskh iskh..

Anoy said...

buat semakkkkkkk mata jerrr lahhh!
bukan besh pun hahahaha opsss...

Kujie said...

over acting kot..hehehehe

lama dah tak lalu area batu caves tu..skrg ni dok ulu2 mcm ni lebih aman damai sampai tak teringin lagi nk raun2 kt sana

mad redo1 said...

nak lawan patung emas kat batu kep tuh kot... hehehe...