Thursday, October 30, 2008

Iklan Di pagi hari



kenal tak meka2 nie??? tu kak ros, sebelah tu ipin, kanan sekali tu upin.
aku sgt suka tgk kartun animasi nie. kalah amirul ngan aris sendiri. ekekeke...
dah lama tak tgk kartun. tapi yg nie mmg melekat di hati. mungkin sbb jalan cerita dia yg lebih ke malaysian kot. :)
ikutkan aku bangga dgn org2 yg dibelakang tabir cerita ni sbb ianya 100% produk malaysia. dr tenaga kerjanya hingga peralatan nya.
tak pecaya??? meh baca cnie meh.
Upin dan Ipin popular di Indonesia
SEJAK bersiaran di saluran Dekat Di Hati, TV9 sepanjang dua bulan lalu, drama animasi Upin dan Ipin begitu pantas meraih populariti penontonnya. Karakter lucu dan bersahaja dua beradik ini berjaya membuatkan sesiapa saja yang menonton terhibur dengan gelagat mereka. Berlatar belakangkan pemandangan kampung yang indah lagi permai serta dibarisi watak-watak yang begitu dekat di jiwa penonton membuatkan drama animasi ini sentiasa di nanti-nantikan kemunculannya
Namun, selepas dua musim drama ini menamatkan siarannya, ramai ternanti-nanti apakah akan ada sambungannya untuk musim ketiga. Begitupun, jangan risau kerana pihak yang mencipta watak ini berjanji pada musim ketiga Upin & Ipin tetap akan menemui peminatnya. “Kami gembira kerana sejak disiarkan sepanjang bulan puasa lalu, Upin dan Ipin berjaya memperolehi rating sehingga 1.5 juta penonton. Dan kami juga mendapat permintaan daripada TV9 yang meminta kami untuk membuat sambungannya. “Memang kami sedang merancang ke arah itu. Walaupun kami dapat tawaran, namun itu tidak bermakna kami harus membuat drama animasi ini tergesa-gesa. Kualiti harus dijaga dan kami akan pastikan piawaian untuk musim ketiga Upin dan Ipin lebih baik dari yang terdahulu. Sebab itu kami perlukan perancangan yang teliti dari segi pembikinannya selain mencari skrip yang sesuai,” Ketua Render Artis Les' Copaque Production Sdn Bhd, Mohd Zarin Abdul Karim
selanjutnya disini
walau apapun, aku tetap menyokong animasi malaysia walaupun ada yg masih lagi mengetengahkan lawak yang tak berapa lawak.. huehuehuehue...

.
.
.
.
.
.

dasatkan future kotak rokok??!! agak2 ada tak yg akan berenti merokok??? nie kalau tak amik iktibar nie, tak tahula den.. :D diambil dari laman bharian..


5 comments:

ita.itu said...

anak aku x leh nak ngk..sbb kol 7-8 bapaknye x bg ngk tv sbb menghormati magrib..tu yg drg x tau..hehe

Zana S said...

ita.itu
huhu..sadis2.elok gak tuh. tak la bergaduh depan tv. :D
ikutkan kat tv tak tgk sgt. tapi beli cd. hehee...layannnnn

Casper a.k.a wifee en.atan said...

betul2..banyak betul....ekekekek budak2 kat umah siap beli cd lagik, hari2 layan citer ni sampai mak dia naik bowingg

Arin said...

kotak rokok cam gituh..kalau laki ku tak benti jugak atau mengurangkan rokok..tak tau le eden nk cakap pe..

Anonymous said...

[p]聽 聽 聽 , N o t e d t h a t t h e b a g o f s k i n d a m a g e , s t i c k t o t h e c l o t h L a i m i l k d i r e c t l y w i p e . Indeed [url=http://www.louisvvuittonoutletonline.com]louis vuitton outlet online[/url] succeeded . Dior's love of gorgeous [url=http://www.louisvvuittonoutletonline.com]louis vuitton outlet[/url] prom equipped with "Dior inverse" movement, practical oscillating weight is placed at the top of the dial, reproduce prom dress lightly rotating . Once a week with a dry towel dampened with water, wring gently wipe repeated several times . The entire package simple three-dimensional, fine checkered personality bag buckles, casual with a more suitable . Is another form of the active substance, to use the same bag every day . Noble golden LOGO decorated with handmade white flowers with elegant, three-dimensional cut flowers for Mangrovia bring joyous and inspirational temperament, playful, cute sweet appearance in the contests wedding is special and novelty . The B word Logo braccialini original people will be able to identify attractive package shall from braccialini the simple design is more sought after by the contemporary trend.[/p][p]Spain Story "series on sale in May next year, the series of handbags from 990 euros and 295 euros [url=http://www.louisvvuittonoutletonline.com]louis vuitton outlet store[/url] silk products . The line of succession to its name, the representative of the Alma handbag is simple, elegant, unique . Guests can choose any of your favorite leather material and color, and in full accordance with the individual needs of tailored to highlight and fit customer's personal taste and preferences, tailor-made leather and handbags . Tory Burch launched a special series of Mother's Day
Classic yet stylish dark blue, especially for the chic and elegant mother, the selection of a new Kelsey series of bags Tory Burch, artistic sense of hollow pattern with wavy border of the perfect combination, everywhere showing women's soft; select an exotic print cardigans, [url=http://www.louisvvuittonoutletonline.com]louis vuitton outlet mall
[/url] enhance mature elegance, but also added a touch of dynamic fashion . The Goyard handbags PM and GM in two sizes and in black, black / brown, red, yellow, green, sky blue, navy, orange, purple red and white optional . 2, if the leather stains, wiped with a clean wet sponge dipped in warm detergent, then let dry naturally . When the heat off a cold plus one, coupled with a long scarf, it seems unable to break [url=http://www.louisvvuittonoutletonline.com]louis vuitton outlet usa[/url] this aristocratic feeling.[/p]