Monday, October 6, 2008

Sakit Kepala

baru sebulan tak minum kat opis.
Milo kat opis nie dah expired ke? hahahaha
boleh ke tak tuh? aku sakit kepala la minum milo nih.
Ala2 nak nescafe jugak.
Korang bekal biskut raya ke opis ke?
tahun nie bekalan kat rumah agak berkurangan
jadi aku tak mo la amik bawak ke opis sbb ramai lagi rasanya sedara mara tak mai rumah
(ke aku je rasa... deme beno ramai dah sampai pun... aku takde kat rumah benonyer... :P)
Tghri nie aku mkn serunding ikan+daging mkn ngan roti. ada lagi ketupat dlm fridge tapi tak berani nak bawak. takut sampai opis basi ke dia nnt. tak ke haru. atleast bawak roti boleh mkn lagik.
(tapi balik kang mmg nak kukus ketupat tu lagi.. hehehee)
aku merasakan tahun nie segala2nyer berjalan dgn perlahan... dr persediaan sendiri sampai la ke persediaan raya kat rumah.
mungkin sbb anak2 tak sihat, aku tak sihat, sume jadi slow.
org kata mata kiri gerak2 ada benda nak jadi ek?
aku sebelum raya dia gerak belah kiri tapi bahagian bawah.
lepas raya dia gerak2 belah kiri jugak tapi belah atas. sampai la hari nie. ape ke maksudnyer tu?
last year aku bergerak belah kiri ada la seminggu... mmg bad news utk aku lah.
harap2 yg nie tak la jadi bad news lagi... nauzubillah....

1 comment:

Anonymous said...

firstly... lama udah woo aku tak jengah ke sini.. tak menyangka lak 'layout' hg tukaw... adeh.. ingatkan udah salah rumah.. huhuhu...

ooo mata kiri gerak-gerak ke... erk apa tandanya aaa... hrmm.. agaknya pasai hg tak bagi duit raya kat aku lagi kot.. then hg tak bg lg besday pezen lagi kot.. ahaks... kalu tak.. sure ok nye mata hang tu...

*** BIG smile ***