Friday, May 8, 2009

Award

mekasih la utk makcik elyn kerana menganugerahkan award nie kepada saya..

rasanya mcm byk je utang award tak sempat kolek. huhu..ampunnnnn.....

nape saya selalu lepak blog makcik nie??

dia la yg suruh saya bukak blog nie. dgn alasan, dia setup kan.. miahahaha!!

takdelah... benonya saya buat kat friendster dulu. tapi cam geram je tgk blog dia yg cam cantik manggih tuh. nak gak wat cam blogspot. n dia la yg manyak nolong tunjuk itu ini.

apa2 pun... mcm byk je utang tag aku kat ko kan?? ko tunggu tau.. tungguuuuuuu.... :D

Sekarang....

Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

1. Arin
2. lily lotus
3. mak mencah
4. syahadah
5. umimia
6. sumijelly
7. casper
8. yanmie
9. achiq
10. kak jie... blog paling berinspirasi dan mesra pada hemah diriku ini... :D

macihhh...

7 comments:

lily lotus said...

wah...namaku jua tersangkut ni ;)
tq dear!

achiq said...

mekasih kak zana .. inspirasi ek?
tapi saya lagi suka dapat award KFC :p

Yanmie said...

salam kak..oo ada award yea..thanks yea..

Zana S said...

lily lotus
ur welcome... tayang jgn tak tayang k. ;)have a nice weekend :D

achiq
hahaha... ala... nnt jumpa akak byr utang kfc ler.. :d
ada kupon baekk punya.. ahaks..

Yanmie
ur welcome... moga hari2 tenang esok2 ya... :D

Arin said...

macih puan zana...

sumijelly said...

thanks yek atas award tu..
nanti sumi letak kat blog..
hehehehe.........

Zana S said...

Arin
sesama ya puan arin :d

sumijelly
ur welcome. sila.. jgn tak tepek tauu :D