Tuesday, May 26, 2009

Bekerja!

Last week bawak nyai ke rumah nenek. ini la aktiviti bebudak tu kalo dpt masuk bilik mak teh ngan mak usu dia. ikutkan depa jarang masuk cnie. sekali dapat masuk... huish... mcm dapat emas!

Amirul sibuk minum susu. tapi sebelum tu dia dah tour dulu. bagitau adik dia mane patut usik n mana patut geledah. tu adik tgh bz ngusik la tuh. aku pun tak daya nak pukul tgn dah. asik dia main2nya kita nie ha...

biar mak teh ko kemas la dik!

Miahahaha!!

mari kita kerja!!!!

owh... tu.. mirul mmg sgt suka main air kat sinki. segala mangkuk gelas dia mkn semua dia nak basuh sendiri. tak sampai pun.. akal panjang, tarik kerusi nak kasi berdiri. tu bukan basuh lagi. main air lagi ada. tapi yg laing geram, mkn tak abis nak basuh mangkuk. pastu.. bersepah mknn dlm sinki. iskh...

amirul.. amirul...

3 comments:

Anoy said...

oooo..kapla die nih tak lain tak bukan amirul lah! oooo

Elyn said...

heheh x pe miyul..... mak teh ngan mak ucu ko ade. heheheh mereka sedia berkhidmat lalala

Zana S said...

Anoy
mmg ler.. adik dia follow jek. tapi adik dia lagi haru kalo nak elak kena jentik. hahaha

Elyn
satgi brg alia jadi mangsa 3 anak buah dia lah! hhaha... :p