Thursday, May 14, 2009

Selamat Hari Lahir Ke 3!!!!

Saat dilahirkan... 13/5/2006 - ptg. tak sampai bbrp jam pun dah celik mata. :D

Majlis kenduri doa selamat dan cukur jambul selepas 2 bulan di lahirkan.

3 bulan udah botak licin!

saya dah meniarap!

dah boleh duduk dan merangkak

setahun dah saya.... selepas injection kat spital gi meraound ke midvalley. tehehe

gg tak banyak lagi!

dah2 tahun dah saya!

my encem boy!!! :D

nnt kite citer apa kita buat semalam ya! kengkawan tunggu tau!!! :D

6 comments:

Yanmie said...

alololo comeinya dia...sebaya ngan aiman..semoga pnjg umur murah rezeki dan jd anak yg soleh..amin..

Arin said...

hepi bday cik abang!!!

Elyn said...

alamak miyul!! aunty x le plak ikut korang pi jln2 smlm!!! lenkali kite tggl kan mak ucu ko ek!! btw miyul happy besday.....

mariam said...

patot la macam kenal.
wife ex boss rupanya..
heheh..
boss keje kat mustapha khoo lagi..
hehe.. kem salam eh..

anyway cutenyer anak u..hhehe..

lily lotus said...

hepi besday cute boy! sebaya dgn my hero kecik rupanya...jgn notty2 yer...dgr ckp ibu selalu ;)

Zana S said...

yanmie
thanks yan.. ha ah.. aiman tua bulan je kan?? :D

arin
thank you untie. bila nak jumpa ajak hanum ek? :D

elyn
hehe... rugi gak kalo keja satu opis. hahaha :p

mariam
salam kenalan... exboss?? dia? tak kerja sana lagi.
insya Allah.. thanks.. copy muka abah dia gak tu :D

lily lotus
ha ah! thanks untie.. nakal tu mmg WAJIB!.. hueheuheue