Monday, May 25, 2009

RM6.30

Aku yang lapar nasi. minggu lepas kat opis. tghri nekad keluar cari nasi.

Nasi kosong
ikan kembung bakar ngan kuah asam
kuah asam pedas
sirap limau buh ais

gerai di lucky garden.

MAHALNYERRR!!!!

standard bangsar kot. ni yg lelagik membuatkan aku takmo mkn luar. baik la aku mkn fast food. balik umah mkn nasik gak. heh!

tak kuasa nak ty satu2 item rega bape. kang dikata lorat pulak. tobat.. takmo mkn lagik cinie. biasa2 aku mkn tak la semahal gitu.

pelik kan?? recession... tapi harga brg mkn naik. seingat aku... bhn mentah dah turun harga dah. punnnnnnn.... takde berubah. haih!

4 comments:

Arin said...

selalu nye ikan bakar nih agak mahai..kat melaka..gerai femes ngn lauk pauk tghr, kalau ikan bakar..tgk jenis..rate dlm RM4 seketul..so..kira ok le tuh kot rate lunch zana..

Yanmie said...

huhuhuhu...ikan tgh mahal kot..hehehe..

Elyn said...

mahai2 baik ko bakar ikan kat opis je huhuh...........

Zana S said...

Arin
iye kot...
bila pk balik.. skang ikan bakar mmg mahal pun. hueeeee... (nampak sgt lama tak mkn luar :d)

yanmie
salah port mkn. Tehehe.. ikutkan lauk lain harga dia ok. ikan bakar kot.. kot..

Elyn
kang ade plak opis terbakar. haha!
(ramai org singgah opis aku pelik kenapa tak guna dapur utk masak. heh! kalau bos aku buat.. lama dah aku masak. atleast meggie :p)