Sunday, May 10, 2009

Restu Mertua

Siapa tengok mlm tadi.. angkat tgn??!!!

tehehe... tgk half way lepas af7 abis. bebetul lepas Asri arwah. (tapi akem: iam yours ngan Hafiz : I belive i can fly mmg mabeles!!!)

byk dah kesah citer gini. tapi ... sheila rusli sebagai mak mertua, rasanya baru kali nie kot. (ke aku yg tgk citer lain tak terkesan sgt lakonan dia sampai terlupa?? tehhehe)

yang ingin aku ingatkan pada diri sendiri dan kepada rerakan yg membaca blog merepek meraban ku ini...

Ibu selalu mendoakan kebahagian anak2...

Tetapi adakah kita sentiasa mengingati dan mendoakan kebahagian ibu dan bapa kita di dunia dan di akhirat???

tepuk dada tanya selera....

moga kita berada di dlm lingkungan yang mendapat rahmat dariNya... amin............

5 comments:

Elyn said...

citenyer pasai apa kak??? den dh tido la........ ye ye saya amik iktibar baca blog ko ni!!! :P

Kujie said...

tak tgok...byk sgt cenel

mlm tadi rasanya muntah tgok aron aziz dgn rita rudiani je kot....tpi tatau pula cenel mana..apa ade dpn mata..nengok je

Kujie said...

erk..lupa lak...dah sign out

hepi mother's day..the one and only can't replace...

Arin said...

arin tgk..layan abisshhh..
hepi mom's day!

Zana S said...

elyn
sila2.. :D

kak jie
nape kak jie tak tukar??? ekekeke.. tu mesti siaran back to back sampaikan nak termuntah tu. :P

yup.. hepi mother's day to kak jie too :D

Arin
hehehe... ngan kite2 sekalik berjuraian ayo mato.. ekekeke..
u too.... hepi mother's day~!