Sunday, May 24, 2009

Lalat kah?


Macam nie la amirul kalau tengak cerita yang dia agak2 takut/seram/suspen.

bukan citer apa pun... kekadang tgk kartun pun dia takut. pelik aku tang mane takutnyer tuh!

kalau dgr lori gas lalu, kan diorg bunyikan hon, takpun ada lagu, dia dah get ready tangkup muka kat bantal. takpun tutup mata sambil jejeling tv. heh!

masal tol kamu iye...

6 comments:

Kujie said...

ni genetik mak dia le ni..hahahaha

Elyn said...

ha betui kate kak jie tu saya sokong lalalla

hiks miyul kamu ni igtkan dh x phobia munyik2...... rupenyer ade lai ekekekke

Arin said...

anum gerun ngn bunyi blender...hehhehe..ader geng ngn mirul le nih..bunyi ngarut pon takut.

en_me said...

takut momok tewwww..

Zana S said...

kak jie
hahaha... ckit ada kot..tapi tang takut lipas ikut abah dia.. lalallaa~

elyn
dia tau tau.. kalau citer tu nak keluar hantu ke apa. kalau dah gegelap tu.. lagi dia berlarian nak cari tempat nyuruk. paling haru.. tutup tv. angin je aku. :p

Arin
blender tak takut. tapi vakum mmg gigil2 takut. blom pasang pun jadi. :p

En_me
dia tak tau apa tu momok. tapi kalau tunjuk baru dia takut.tgk jgn pandang blakang steady jek :p

Anoy said...

mendelah kamu ni mirulllll