Monday, May 18, 2009

Ke Taman Lagi

Seronok tengok dia happy! ceria jek.

aku la yg kiok! masak speedy gile nak ngejokan masa nak bawak dia gi taman.

adik?? sib bek tido. abah ada.. leh tgkkan dia.

ramai mak pak joint anak ke taman main lelayang. seronok je aku tgk diorg semua. but mostly... chinese. kids n parents... men lelayang sesama...

sigh!

5 comments:

Arin said...

kt tmn metropolitan ke?ke kt umh puchong main layang2 nih?

Zana S said...

uish.. await jauh beno tuu??? tehehe... kat umah puchong je. tmn cnie luas jugak. tu yg bila angin kuat ramai main lelayang. nak masuk ke kawasan perumahan pun ada jugak org jual lelayang. nak beli??? mau abah depa pandang sinis jek. hehehehe

lily lotus said...

zana, u puchong area mana ni...dktlah kita...lily kat bandar kinrara

Zana S said...

lily
zana puchong border putrajaya dah. mmg dekat.. tapi jauh.. tehehee...
puchong tu rupanya besar jugak kan?? kalah subang jaya. :D

Elyn said...

taman kat area umah faiz ni x semenggah la!!! baik lai tmn kat umah lame den tu ha!!

ko igt tak kite slalu lenjan main sane kalo ko duk umah aku???