Tuesday, May 5, 2009

Playground

Entry Ke Tama
Playground ke Tama
Buat AMIRUL...............

Yeah!!

lihat betapa seronoknyer dia!!!


aris mane?? tido ngan abah dia kat rumah. disebabkan mirul nie duk bising ngacau abah ngan adik dia tido... aku amik tindakan nekad.. jom.. pi playground.

memula cuak gak mirul sbb ramai budak besar. lelama dia plak seronok. jumpa kakak yg rajin melayan dia. tehehehe..kol 6.50 pm... ajak balik pun seksa.. terpaksa la pujuk... kata abg kakak sume nak balik. ari dah malam.

standard... pada mak dia plak..... aku pun dpt la kenal kawan seperumahan... aku sooka!!! :D

ahad... melalak nak pi taman. adeh... padehall... aku dah bawak dia ngan adik dia jenjalan 2 round kat area perumahan. jalan kaki sama naik car. lagipun nak malam... mane leh nak main. dah mandi pun depa dua. mmg.... dan2 je abah dia tak kasi jalan pepetang sgt.. kann..... duduk la ko minggu depan dlm rumah ya mirul... :p

sebelum tu... tghri pi sedara kawen kat kota damansara. tuu dia.. anak bujang aku melaram... tehehehehe!

10 comments:

syahadah said...

anak2 kita ni..kalau maen tak hingat donia..penat aku klu nak bawak gi playground ni..bawak gi tesco main kat sana best jugak..aircorn...tgk betapa malasnya aku zana ...kuikuikui

Anoy said...

close up sket bj MERAH aris tue...hehehe

MAKCIK REHAN said...

ank aku kalau dpt playground, lari mencecet mcm tak cukup tanah. excited gilos

lily lotus said...

cantiklah kawasan rumah...kat area mana?

Zana S said...

syahadah
hahaha,,. aku kalo diberi pilihan,... ekon jugak kot.. ekekeke!

mak teh
baju tu terrrrrrsgtla byk turun kaler kalo basuh. esok2 pakai lagi dah takde kale merah dah. local banget eh.. :D

makcik rehan
huhu... aku baru je merasainyer... ekekee... tapi masak gak nak ngalang dia. adeh..

lily lotus
kat area puchong, border putrajaya dah. kira umah zana puchong ulu banat sana tuh. hehehe

BUYEN said...

eleh umh dah dekat umh aku pun xmo sggh..meh r..jln2 d p.jaya lak
cantik umh ko?

Anoy said...

bila la mak teh dapat merealisasikan masa nak amik gmbr kamu berdua dkt taman putrajaya nih. tgg mak teh abih final exam yeh. hehhehe

Zana S said...

buyen
aku lom mampu nak kesana skang nie. once dah ok.. aku call ko :D

Anoy
iolah!! :p

Elyn said...

wei cntk pagar umah ko!!! pinjam bleh?? tp mane aku nk buh ek?? lalallaal

Zana S said...

pinjam ko nak buh kat depan pintu keta ke?? eekeke?