Thursday, April 23, 2009

Bah=Lori

Apa sahaja objek besar yg aris jumpa masa dlm keta kat jlnraya, sure dia akan sebut...

BAHHHH!!! (nak bunyik bass tapi jadi bah. jangan air bah udah dik.. :p)

selama itu gak la aku betulkan.... lorry la adik, bukan bas. tapi kalau bah adalah exactly BAS, lagi dia seronok. siap kinja2 dlm seat dia tuh. sib bek berikat. kalo tak... dah main kejar2 depan blakang ngan abang dia. ekekeke!


Tetiba kan... bila aku ajar aris, lorry... singkatannya... RI... aku teringat kan seseorang...

arwah abah pun kengkawan dia pangge abg RI/ARI. even anak buah pun... ANGAH RI.

tetiba hujan lebat plak kat hway ek??? ngehehehehe!

6 comments:

Elyn said...

banjir tak????

Arin said...

alahai..bah = banjir dek hujan lebat le pulok..:)

Zana S said...

elyn
ckit. tpai tak le banjir :p

arin
sekali sekale... ngehehehe

lily lotus said...

hehe..cute jer bunyinya

shaliza said...

tiba2 kan...

Zana S said...

lily
itulah.. siap nak bangkit dr seat tuh. mcm la boleh sentuh bah dia tuh. ekekeke

shaliza
jadi ape?? akak plak konpiuh. ekekeke