Monday, April 20, 2009

Pak Ko Nyer Jalan Kah?

sure korang boleh agak di mane tempat ini...

jln tun perak la mane laie.... byk betol moto2 ampeh kat cnie. tapi mamat nie la paling haru.

dr aku keluar kat jln raja chulan, u turn, aku duk ngikut dia. tu dah ke tepi ckit. kalo tak.... slow melow dia duk tetengah jalan mcm dia bawak mercedes!

dek kerana jln tu kekadang mmg ramai org melintas, malas la nak hon. ala2 bising plak aku rasa. hahaha! tapi mamat nie mmg tak bley blah! bape kali aku enjut blakang dia pun leh wat dek jek.

rasanya dia menikmati pemandangan pagi dan menyedut asap bas la kat cnie. sedangkan aku kena rush back to office mcm nak giles sbb ada next appointment.

Auk tol!!!!

5 comments:

Anonymous said...

hehehhehehe...kalau kite tu..dah panasss dah hati nie...org2 cenggini lah yg buleh buat kite temper nie....

Hahn 3rd said...

undang-undang dicipta untuk dilanggar...bukan untuk diikut..

Zana S said...

cmba
haaaaaaaaaa!!! see... org bawak moto gak kekdahnyer menaikkan api pepagi buta kat pale kite ek?? :p

hanh 3rd
piawai.... manusia tak pernah perfect. boleh ikutkan.. tapi... yg tak boleh tu jugak dia nak buat. :D
lama tak nampak mai cnie :D

malinasiam said...

hohoho...
mmg auk tolllll

Anonymous said...

cobaaaannnn...........