Wednesday, April 29, 2009

Pandainyerrrr



My daily notebook.

kerja hasil garapan amirul.

sabar je la nak! byk lagi page. tapi ini kot aku tunjuk kan.

iskh.. kat mane la aku nak nulis nnt tuh. aritu berangan nak padam ngan liquid paper. udahnya tinggal harapan.

ari nie dah sampai plak page tuh. memula tak kesah sgt.

lelama tgk. iskh... sakit btol mata eden ha... .

masa dia buat mmg tak dan nak puk sbb dia buat dulu, kira tak perasan bila dia menconteng tuh. tau2 dah bercorak buku ku.

anak..anak....

7 comments:

Anoy said...

wakakakakah..wakakakakah...pesanan kepada mak usu...sila la belikan mirul magic drawing ala2 aritu tp BESAR. aku nak nulih pun tak puas

Zana S said...

eee... sabar je la.. aku selak2. lagi byk ghopenyer hasil karya dia. iskh....!

Lestat said...

aku masa kecik pernah conteng buku akaun bank mak aku..mau tak ngamuk mak aku..hahahahah

** Ada teka teki di blog aku..jawapan betul dapat hadiah..tryla.

www.suaramelayumuda.blogspot.com

Hahn 3rd said...

itu namanya abstrak...

Zana S said...

lestat
buku acc tuuuu... mau kena gelak dek org bank kang. :p
mmg sesuaii mak ko ngamukkan. :P

hahn 3rd
sgt laaa abstrak :D

sumijelly said...

TAHNIAH...kerana anak anda sudah pandai menulis dan dapat membezakan antara dinding ngan buku...
ok la tu...at least dia x terus conteng dinding umah...
huhuhu

Zana S said...

sumijelly
ekekeke.. kalau dinding... menangis aku nak memadamnyer.. aduyaiii!!!