Monday, April 6, 2009

Bila Hati Mahu Berbicara....

Lidah kelu...
jari membeku...
Terlalu banyak perlu diucapkan tetapi tak terlontar dek akal ke atas layaran.......

saya sangat inginkan PERCUTIAN!!!!

melampau tak rerasa nak mintak pi tempat cenggini??? hehehehe.......

8 comments:

Umi Mia said...

uwah uwah..cer habaq mai sikit kat mana tempat yg cun sangat tu....kang kalau kat Jepun..payah gak nak pi....

alah...kalau rasa tak terucap kat layaran..tulis surat pastu bagi kat sape2 yg kita rasa nak luahkan benda tu...buat cam zaman dolu2..(walaupun aku selalu pakai email jer)hehe

Kujie said...

mencabarnya jadi ibu2 zaman skrg kan....

kadang2 mmg tak tertahan
esok lusa harap2 keadaan makin baik ye zana

ckgu panji said...

uwa....saya pun sangat teringin untuk pegi bercuti. harap2 cuti sek ni dpt le keluar dari negeri cik siti wan kembang ni.

ana said...

Hu.hu..Saya pun sangat inginkan percutian!!!!Dapat gi tempat camtu sonok ek..

Zana S said...

umi mia
hehehe.. pakai cilok gambo kat dlm tenet. nampak cun gile tempat tuh. amik je tepek cnie. berangan itu penting! ekekeke

email aaaaaaa... mcm tak dilayan jek. hueheuheuehue

kak jie
insya Allah... harap2 begitulah kak. mcm nak meletop rasanya. tapi.. terapi yg paling baik is... shopping kot. hueheuheue..
tapi... $ plak yilek. ekekeke

cikgu panji
cikgu nak kuar dr sana. saya plak kalo buleh nak pi sana. cam bestnyer dpt berjalan negeri orang. :d

Ana
mmg seronok. meh la kita berangan bersama. hukhukhuk! :D

Elyn said...

eh aku nk itut!!! aku pun ala2 mentel gak ni ekekek

lily lotus said...

nak ikut gak! hehe...

Zana S said...

elyn
ko bukan selalu mentel ke? ekekeke

lily
tapi kat ctue takde cendol leman dawi. ekekeke!

(matik den kena takek :p)