Wednesday, April 1, 2009

Extended Breakfast

not felling hungry but thirsty like a ****.

tetapi yang sangatla mendukacitakan.....

aku minum shake nie since morning sampai la kol 1 tghri. boley????

kenapa??

semalam, aku dah siap buat, masuk fridge, sejuk beku lak tuh, terlupa nak bawak. tros la duduk keras kejung shake aku kat ctue.

tapi alhamdulillah tak rosak. kalau tak.. nanes aku kerugian. 12 hengget tuh! ekekeke..

sudahnya... dr semalam malam aku nunggu ais dia tak kunjung cair, aku masuk balik, pagi nie aku bawak tros ke off. pun.... sampai kol 1, masih ada ais. bbtol cam shake McD jadinya.

eh??? ke mcm ABC?? hahaha... janji elok. tak yah aku sesusah nak pi lunch. lapar benonyer tapi mamat bank nie nak mai tghri plak. terrr paksa la aku nunggu dia. malas plak nak kuar waktu 1pm. hehehe....

u all mkn apa lunch tadi???

2 comments:

Elyn Sani said...

saya bedal mee rebus...... adeh pale penin!!!

Zana S said...

huhuhu...ko peknen lagi tak??? miahahaha!