Tuesday, April 28, 2009

Saya dah Pandai!

Kalau minum air dr cawan kosong berhiya!

cue kalo ada airnya??? sah2 la laju kuar balik dr mulut dia.

ayat aku... mulut aris bocor ke dik??? :p

takde insurans sungguh mulut mak ko nih. tehehehe!

mane taknyer... asik la kita kena dongak/ tolak mulut bawah dia supaya rapat tertutup.

kalau tak... laju je air minum tu lalu kat bawah, ke baju tak pun lantai. :p


lagi satu Aris fail~ minum air pakai straw. mmg dia tak reti. asik la dia duk gigit. pastu tarik la straw ngan gg.

Tetapi... cue tgk gambo nie??? 17/4/09 dinner time!


ya!!! saya sudah pandai minum menggunakan straw!!! wpon... asik la di tarik2 ala2 nape air tu tak kuar2.

Tehehehe!

siap kain towel mane tau dia kuarkan balik air tu nnt. tak rajin mak ko nie nak mop heh!

6 comments:

BUYEN said...

huhuu minum ayo vitagen erk..
so bila nak belidr mumy nink..
meh r jln2 putrajaya...

Elyn said...

hahahaha mak dia bile nk pandai tunjuk perasaan tet!!!

Anoy said...

wahhhh adik dah pandaii...mtk dgn mak usu stock vitagen yeh (mak usu ko haji bakhil)

Arin said...

nikmat nye panas2 nih dapat vitagen..

MAKCIK REHAN said...

siapla ko...once depa dh pandai isap straw, segala mender karang depa nk pakai straw. tension mak okeh! habis menjejeh satu umah basah.

Zana S said...

Buyen
aku nak nunggu bulan depan. tunggu aku dpt scale aku sendiri ek. baru best jenajalan sambil bercerita. teehehe...

Elyn
hahaha.. bukan selalu ke??? TET!! :p

mak teh
owh.. itu orang aa... mmg sangat kedekut! aku nak jugak pau dia nnt. ekeke

Arin
mmg! abis dah stok mirul mak dia sebat. ekekeke! amirul bukak fridge... duk cari2 sambil geleng tgn kepala. means air dia yilek. hahahaha!

MAkcik Rehan
bukan tension lagik! siap kena puk tgn depa. hahaha! umah kite tak kesah sgt. umah org tu yg ada mykkk kesah. tehehehe!