Monday, April 13, 2009

New Fwen!

adeh... cam pepelik je aku tulis short cam tu kan??? hahaha... lantak ler kan...:D

kawan baru aris dan mirul. tapi aku rasa lebih kepada aris sbb mirul dah ada dolphin kat rumah nyai.

tapi dia tetap nak menunjukkan kelebihan sebagai abg. lelagik ghoper tigger pulak menatang itew.

ha! iyeeeee.... aku la yg meniup mende alah tuh! len kali mak ngah beli bawak pam sekalik ek! takpun tolong tiupkan. pengsan aku heh!

budak berdua tu main je la walaupun ala2 lembeksss jek angin dlm tuh. tak daya aku heh!

tu hari minggu lepas. ari sabtu arituh, abah mengofferkan diri meniup lagik. memula tiup dia kata nape angin kuar tak lama kendian?? aku cek balik.... tak tutup lubang dia bbtol mmg ler... :p

hasilnya.... semalam dah leh ditumbuk dam bertumbuk dah ngan budak berdua tu... Karate Chop

2 comments:

Elyn said...

apa la makteh bwk kwn tuk aris x kembung...... umi gak kene kembung kan kwn budak berdua tu!!!! kuwus ko jaza angin udah kurang lalalla

Zana S said...

hahahah! ciess.... takde maknenyer... mcm dah menambah berat je skang nie. hahaha!