Friday, April 3, 2009

Luka


Terbelah dalam kot. tapi gambar atas nie mmg tak nampak sgt sbb dah mkn bape hari tah.

kes terjadi hari ahad lepas. aku macam terasa2 ada bad things gonna happen. mmg pun.

kes nak kepakkan sosej yg masih sejuk menggunakan pisau. tak semena2 bila pisau lepas dr sosej, tarah jari aku. aduhaiii!!

lama dah tak kena cenggini. aku plak ngok, pi kibas tgn. meleleh2 darah non stop. byk gak tisu digunakan. rumah baru la katakan.... plaster pun yilek. teringat2 aku plaster kat dlm drawer kat bilik rumah mil aku. huheuehuehue.

dr nak masak burger tros abah amik alih. adeh...

melayan budak berdua kat depan terasanya la hai berdenyut2 jari. takleh lepa tisu. jawabnya mcm air je la darah kuar. tak semena2 free je aku sedekah darah kat tisu.

bila aku jengah dapur, baru aku pasan, merata darah aku. kat dinding ado, kat atas dapur gas ado, kat lantai ado. huish... dasat2. :p

sampai ke mlm tak bape nak elok. tapi sib bek dah cadang nak beli sate. kalo tak... cemane nak masak ngan tgn berbalut. sungguhla pelik dah haru. huhuhuhuhu.

ari senin masih ada darah keluar. kat office ada 1st aid, abisla segala minyak, lotion aku bedal. janji baik. hehehehe...

moral - berhati2lah ketika menggunakan peralatan tajam. huehueheuheuehuShy Whistler

No comments: