Tuesday, April 14, 2009

Buat Apa Tu???

Ready! get set! GO!!!!!!!!

tak tau la tarian apa yg amirul buat nih! tapi mmg kena tegurrrrrr sokmo sbb asik la duk depan tv. mcm nak masuk dlm tv gamaknyer. kang tak pepasal kekecik mata dah rabun.

Kasihan peralatan dapur ku itew, kalau close up periuk tuh, nampak la tanda2 bengkok sana, bengkok sini, si aris duk campak2 je periuk tu sesuka hati dia. bawah sinki dapur takde kabinet, jadi seronok la dia memilih apa periuk kuali yg dia nak buat main. adeh! sabarkan je ler... huheuheue

apa tengok2? nak kasi saya periuk utk di bengkang bengkokkan??? meh ler.. ehehehehe!

2 comments:

momguess said...

mirul....
japs lagik auntie kasik periok belanga umh auntie tau....

alahhhh... auntie bukan masak pon

Elyn said...

jimat duhit umi ko aris!! lenkali aunty elin leh bg pressie periuk belanga la bile aris nyer besday ek!!!