Sunday, April 5, 2009

Blueberry Cheese Tart

a
Aku sukaaaaaaaaa sgt mkn tart nie sekarang!

mcm seeedapppp sgt!

selalu mil beli kat pasar. ada org jual 6 ketui 6 hengget. aku nampak aku yg mkn.

pastu abah gi pasar, belikan, aku gak yang perabihkan. sekali hadap jek, 5 hilang dlm mulut aku. hehehehe!

tapi!!! masa kat lake garden aku jumpa versi beso! ala2penuh tapak tgn dewasa. tapi berbentuk bulat. tak la beso penuh tapak tgn kita, buang tang jari ckit. haaa!! beso la jugak kan??

nie je gambo yg aku dpt snap. ini pun kat gambar lauk n3 sebelum nie. ehehehe


RM3 hengget satu. adeh!! mahal la pulak. aku apa lagi, amik dua je la. pastu try apple tart dia satu. dah bape anak2??? RM9 tuh... 3 brg je dpt. huhhuhu... mahal2... ekekeke!

tapi... berbaloi gak la... sedappppp!! lebih sedap dr yg aku beli kekenit tuh. sekali aku tgk kedai dia kat mane... ayoyoyoyo! jauh tuuu... kat tmn midah. PJ.

takpelah... aku beli kat pasar je la lain kali. kedai u jauh la... hukhuk..

(sampai hari nie masih teringat2 tart tuh! uhuk2)

2 comments:

Elyn said...

ngko ni buat aku nk pi cr tart ni plak jap agi!!! haih

Zana S said...

aduyaiiiiiii
lebur jugakla diet ko tuh. weh! HL ko masuk muziem ek?? Miahahaha!